Gå til innhold

[Løst] Oppkjøring i Oslo... tips?

COOL.I.AM

Anbefalte innlegg

Strøk min første oppkjøring, den var ikke i oslo, men nervene tok over og siden det var musestille i bilen førte det til at alt ble verre... svettet som bare det. Så ikke en fotgjenger (ble blendet av sola), bremset ikke hard nok da det kom en bil fra høyre og et par andre små feil.

Kjørerlæren ble overrasket, men sa at hun merket at jeg var litt nervøs i oppvarmingstimen.

Så hvordan kan jeg få kontroll over nervene? og hvilken ruter kan man få i oslo? andre tips?

Endret av COOL.I.AM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det i Oslo du har øvelseskjørt? Jeg hadde min første oppkjøring i Drøbak, folk sa at det var så lett å kjøre der, men for meg var området totalt ukjent. Oppkjøringen gikk rett i dassen. Så valgte jeg oppkjøring i Oslo den andre gangen, noe som jeg ble frarådet til å gjøre. Men det var mye enklere å kjøre i Oslo, et sted hvor man er kjent.

Ikke vær redd til å kjøre opp i Oslo, det er ikke så vanskelig så lenge du holder nervene i sjakk. Konsentrer deg om feilene som du vanligvis pleier å gjøre, og ikke gjenta feilene under oppkjørling. Husk at sensoren er ikke der for å stryke deg, når man blir stryket så er man ikke klar for lappen.

Endret av samye83
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...