COOL.I.AM Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Strøk min første oppkjøring, den var ikke i oslo, men nervene tok over og siden det var musestille i bilen førte det til at alt ble verre... svettet som bare det. Så ikke en fotgjenger (ble blendet av sola), bremset ikke hard nok da det kom en bil fra høyre og et par andre små feil. Kjørerlæren ble overrasket, men sa at hun merket at jeg var litt nervøs i oppvarmingstimen. Så hvordan kan jeg få kontroll over nervene? og hvilken ruter kan man få i oslo? andre tips? Endret 11. september 2012 av COOL.I.AM Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 De fleste sensorer lar deg høre på musikk eller radio under oppkjøringen, det er også mulig å snakke med sensoren mens du kjører. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Tja, ikke tenk på at det er en sensor som sitter på. Tenk på at det er en venn av din far eller noe slikt. Prøv og hold en grei samtale om et eller annet (ikke været..). Absolutt ingen grunn for å være nervøs. Selv så synes jeg du bør utelukke musikk \ radio. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Er det i Oslo du har øvelseskjørt? Jeg hadde min første oppkjøring i Drøbak, folk sa at det var så lett å kjøre der, men for meg var området totalt ukjent. Oppkjøringen gikk rett i dassen. Så valgte jeg oppkjøring i Oslo den andre gangen, noe som jeg ble frarådet til å gjøre. Men det var mye enklere å kjøre i Oslo, et sted hvor man er kjent. Ikke vær redd til å kjøre opp i Oslo, det er ikke så vanskelig så lenge du holder nervene i sjakk. Konsentrer deg om feilene som du vanligvis pleier å gjøre, og ikke gjenta feilene under oppkjørling. Husk at sensoren er ikke der for å stryke deg, når man blir stryket så er man ikke klar for lappen. Endret 11. september 2012 av samye83 Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Hei kanskje dette hjelper=) Men du kan velge mellom radio eller å ha en samtale med sensoren, det er MYE bedre å velge å ha en samtale, jeg hadde oppkjøring igår, for en liten stund glemte jeg at han var sensor, siden du tenker ikke over det og man bare snakker i vei ^^ Lenke til kommentar
COOL.I.AM Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Tok den i Oslo, det hjalp å snakke med sensor... Har da fått lappen Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Tok den i Oslo, det hjalp å snakke med sensor... Har da fått lappen Grattis! Så det føtes mer avsallpende å snakke med sensor? =) Endret 27. oktober 2012 av Fruitdealer Lenke til kommentar
COOL.I.AM Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Tok den i Oslo, det hjalp å snakke med sensor... Har da fått lappen Grattis! Så det føtes mer avsallpende å snakke med sensor? =) Ja, hadde ingen feil heller Det funker å snakke med sensor 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå