krisaj10 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Jeg har ett lite problem med Word 2010 samt Outlook 2010. Når jeg prøver å skrive tegnet " (Shift + 2) så får jeg bare « ?? Noen som vet hva som er galt? For 2 dager siden var det ikke slik, men vet ikke hva jeg har gjort Kan for øvrig si at jeg har prøvd ulike språkinnstillinger, både internt i Word 2010 og på NO/EN språkvalg på oppgavelinjen. Endret 11. september 2012 av krisaj10 Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 File -> Options -> Proofing -> AutoCorrect Options... Under "AutoFormat As You Type" (vil etter all sannsynlighet stå på norsk) så vil du nok ha et valg for anførselstegn. ...og ja, dette står i brukermanualen som du finner ved å klikke på den blå ballen med et spørsmålstegn øverst til høyre i Word. ...eller på en million sider på Google. 1 Lenke til kommentar
krisaj10 Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 File -> Options -> Proofing -> AutoCorrect Options... Under "AutoFormat As You Type" (vil etter all sannsynlighet stå på norsk) så vil du nok ha et valg for anførselstegn. ...og ja, dette står i brukermanualen som du finner ved å klikke på den blå ballen med et spørsmålstegn øverst til høyre i Word. ...eller på en million sider på Google. Mange takk BlueEagle. Nå løste det seg Setter stor pris på hjelpen. Men det kunne jo kanskje blitt litt ensomt for deg her inne på forum hvis alle skulle ty til brukermanual og Google?!? Må jo være kjekt å ha noen å snakke med?? Takk for all info, skal sjekke ut hva dette "Google" er for noe Ha en fortsatt fin dag... Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Men det kunne jo kanskje blitt litt ensomt for deg her inne på forum hvis alle skulle ty til brukermanual og Google?!? Må jo være kjekt å ha noen å snakke med?? Ja, for det vi lever for er folk som lurer på ting som vi har svart på en million ganger før. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå