Gå til innhold

Word 2010: får tegn « når jeg ønsker "

krisaj10

Anbefalte innlegg

Jeg har ett lite problem med Word 2010 samt Outlook 2010. Når jeg prøver å skrive tegnet " (Shift + 2) så får jeg bare « ?? Noen som vet hva som er galt? For 2 dager siden var det ikke slik, men vet ikke hva jeg har gjort :)

Kan for øvrig si at jeg har prøvd ulike språkinnstillinger, både internt i Word 2010 og på NO/EN språkvalg på oppgavelinjen.

Endret av krisaj10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

File -> Options -> Proofing -> AutoCorrect Options...

Under "AutoFormat As You Type" (vil etter all sannsynlighet stå på norsk) så vil du nok ha et valg for anførselstegn.

...og ja, dette står i brukermanualen som du finner ved å klikke på den blå ballen med et spørsmålstegn øverst til høyre i Word.

...eller på en million sider på Google.

• Liker 1
Lenke til kommentar

File -> Options -> Proofing -> AutoCorrect Options...

Under "AutoFormat As You Type" (vil etter all sannsynlighet stå på norsk) så vil du nok ha et valg for anførselstegn.

...og ja, dette står i brukermanualen som du finner ved å klikke på den blå ballen med et spørsmålstegn øverst til høyre i Word.

...eller på en million sider på Google.

Mange takk BlueEagle. Nå løste det seg :) Setter stor pris på hjelpen.

Men det kunne jo kanskje blitt litt ensomt for deg her inne på forum hvis alle skulle ty til brukermanual og Google?!? :omg: Må jo være kjekt å ha noen å snakke med??

Takk for all info, skal sjekke ut hva dette "Google" er for noe :):ohmy:

Ha en fortsatt fin dag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...