Gå til innhold

HJELP! Må ha abb. som passer meg... KJAPT!

lknight

Anbefalte innlegg

nå begynner det å virkelig HOPE seg opp med ulike abb. å velge mellom.... blir gal!

jeg trenger abb. som passer meg:

- jeg sender mer sms enn hva jeg ringer. jeg sender ca. 200 sms i mnd. og ringer for kanskje 1 time totalt

- jeg reiser en god del til utlandet, primært sverige, danmark, nederland og england, så et abb. som har billige ringe- og smspriser er høyst velkommen!

- jeg bruker internett på tlf en god del. så det å ha frisurf/ubegrenset mb eller lignende hadde vært ypperlig

- forbruket mitt varierer... jeg hadde nå nylig lebara, og det drittselskapet ga meg lovnader om det ene og det andre ang. fri sms og ringetid fra utlandet, men makan til bullshit! endte opp med en FET regning på over 1000-lappen etter å ha ringt fra sverige til norge....

- kontantkort er utelukket!

er det noe mer som behøves, si ifra!

trenger svar snarest!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chess virket lovende, inntil jeg leste det her:

Månedspris: 199 kr

Inkluderte potter:

600 minutter tale

600 SMS

1000 MB data

600 MMS

Når det inkluderte innholdet i pakkene overstiges eller hvis du befinner deg i Danmark, Sverige, Island eller Finland fra 1. mai 2012, blir du belastet som følger:

Så det er ikke gratis surfing intil 1000mb i utlandet..?

Det virker som at Lebara altså er det beste valget for meg igjen, altså..... Siden de tilbyr gratis surfing, ringetid og sms fra flere forskjellige land..... MEN DE HAR IKKE MULIGHET FOR AT MAN KAN SURFE FOR SÅ OG SÅ MYE NÅR MAN ER I UTLANDET! Irriterende!

Jeg blir gal av det her....

Finnes det noen flere selskaper ala Lebara som er bedre enn Lebara? Chess og Netcom hadde forøvrig bare tilbud om ringe gratis innen norden. Ikke resten av Europa...

Lenke til kommentar

Klar over hvor dyrt det er for databruk i utlandet? Du kan risikere å roame gjennom 10-15 ulike operatører, og hver skal ha sitt. Nå er det kommet EU-reguleringer her, så det er blitt mye billigere, men fortsatt.

Med bedriftsabonnement fra Telenor kan du ringe for norske priser i EU/EØS med en tilleggstjeneste. For privatkunder er alternativet Ring EU/EØS, og noe billigere hos noen av de andre finner du ikke.

Lebara tilbyr vel etter det jeg vet kun superbillig bruk fra Norge TIL utlandet, med mindre du kjøper et kontantkort fra Lebara i det landet du er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...