fjarle Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Vi hentet frem videokameraet da Nokia viste frem sin nye toppmodell. Se Lumia 920 i aksjon Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Fint design ihvertfall. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 I want one of those. 1 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Blir definitivt denne 2 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Presentasjonen er ikke like sleek som hos Apple. Pen telefon er det, dog. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Sykt pent design! Blir nok en gul modell på meg. 1 Lenke til kommentar
AFF301 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hmm like pent design som lumia 900, nei vent det er jo samme designet, vel da er vel lumia 920 en oppgradering av lumia 900 , vel nokia har vist lært av iphone. Det blir som 4 og 4s!! Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hmm like pent design som lumia 900, nei vent det er jo samme designet, vel da er vel lumia 920 en oppgradering av lumia 900 , vel nokia har vist lært av iphone. Det blir som 4 og 4s!! Det stemmer ikke helt. 920 er kurvet både forran og bak, mens 900 er meget flat. 1 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Om den hadde hatt Android, hadde de flydd ut av butikkene... Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Om den hadde hatt Android, hadde de flydd ut av butikkene... Mangelen på Android er jo et gedigent salgsargument. 6 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Om den hadde hatt Android, hadde de flydd ut av butikkene... Jeg takker høyere makter for at den IKKE har Android. Android har helt fullstendig tatt mobilgleden fra meg det siste året. 2 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Presentasjonen er ikke like sleek som hos Apple. Pen telefon er det, dog. Tenkte det samme. Vet ikke hva Jobs gjorde, men det var noe magisk over de keynotene hans som man ikke ser hos konkurentene. Nokia sin presentasjon, som man så et klipp av her, orket jeg ikke se ferdig. Jeg er spent på hvordan Apples keynote blir i kveld. Forrige var ikke mye å rope hurra for den heller. Vet ikke om det var på grunn av Cook eller på grunn av at produktet ikke imponerte meg så mye. Gleder meg til mer informasjon, tester og videoer av denne Nokiaen. Har enda ikke helt bestemt meg for hva jeg syntes. Lenke til kommentar
Nokia1 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Hmm ,lurer på om det klarer å ordne screensaver med klokke , , litt kjjipt at mobiltelefonene ser -helt- døde ut, når screensaveren er på. På den gode gamle N96en pulserte ringen rundt d-pad / menyknappen svakt ,når den slappet av. Ser en helt svart skjerm sparer batteri, men håper det blir mulighet å ha en permanent klokke som hopper rundt om kring. Mange forbedringer på veg med WP8 , håper dette OSet og åpner for de mange mange tingene som forsvant da Nokia begynte å flytte fra Symbian til WP. ( som profiler, mulighet å dele filer over blåtann / nettverk , musikk , fjerner det ...triste ringetone systemet (og lar deg bruke all slags MP3er ol. som ringetoner / alarmtoner ++) Sånne ting som FM sender, USB minnepinne / HDD støtte hadde og vært kult . ( som på N8 / C7 / E7 / 808 Pureview) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg