TheNarsissist Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Ja, er det som er hovedproblemet, klarer som oftest å følge de slavisk, men feks idag klarte jeg å sovne på soffaen etter skolen og plutselig var klokka 8. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Har fysikk, r1 og psykologi Hvilket fag av disse liker du best? Lenke til kommentar
phenethylamine Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 Har fysikk, r1 og psykologi Hvilket fag av disse liker du best? Liker vel egentlig psykologi og fysikk "best".. fysikk er litt vanskelig.. krever en del for å skjønne det, men føler det er nyttig. Psykologi er interessant også.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Liker vel egentlig psykologi og fysikk "best".. fysikk er litt vanskelig.. krever en del for å skjønne det, men føler det er nyttig. Psykologi er interessant også.. Kunne det vært interessant å studere psykologi, statsvitenskap, sosiologi eller noe sånt? Lenke til kommentar
phenethylamine Skrevet 13. september 2012 Forfatter Del Skrevet 13. september 2012 Liker vel egentlig psykologi og fysikk "best".. fysikk er litt vanskelig.. krever en del for å skjønne det, men føler det er nyttig. Psykologi er interessant også.. Kunne det vært interessant å studere psykologi, statsvitenskap, sosiologi eller noe sånt? Jeg ser ikke noen jobber jeg ville trives i innenfor de feltene.. kunne blitt psykolog, men snittet er jo så sinnsykt høyt overalt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg ser ikke noen jobber jeg ville trives i innenfor de feltene.. kunne blitt psykolog, men snittet er jo så sinnsykt høyt overalt Om psykologi virkelig høres ut som noe du tror kunne vært kult å studere og senere jobbe med, så kunne det jo gitt deg motivasjon til å komme inn på studiet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå