Helgiman Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hei!! Jeg har for en stund tilbake siden fiklet med CD-rommet(tror jeg?). Den er koblet til PCen med 2 kabler - Strøm + ledning til hovedkort. Det ser ut som at det fungerer men den leser absolutt ingenting. Jeg kan til og med åpne cd-rommet fra pcen(ved å høyreklikke og trykke Eject) men som sagt så leses ingenting og det oppfattes heller ikke at det er noe i den. Hvor kan det ha gått galt? PS: Målet med å få Cd-rommet igang er å få re installert hele maskinen. Finnes det noen annen løsning om ikke jeg får igang cd-rommet igjen? Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) minnepenn er en annen løsning Endret 15. september 2012 av LiNwin Lenke til kommentar
Helgiman Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 okei! :-) hvordan gjør jeg det ? haha.. Det er ett problem at jeg kanskje bare får en mulighet å gjennomføre dette så greit å vite hvordan det gjøres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå