Gunnar B Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 September og jaktstart på både småvilt og storvilt. Noen flere som gleder seg? Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 yesss! Småviltjakt her i gården. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 vel, driver på med elgejakt, har jegerprøva men har liksom aldri tatt meg tid til å dra på småviltjakt. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 tviler på du finner så mangen på forumet som driver med jakt.... Ikkje så mange unge som jakter lengre :o sjøl driv ikkje eg med jakt. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jakter, men bare småvilt da 8) Kom dere ut i naturen folkens, kjempe kjekt!! Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jakter ikke, foreløpig men om noen år tror jeg..... Lenke til kommentar
do'h Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 kan ikke skyte dyr, mennesker ok men ikke dyr Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 småvilt og rådyr. Evt isfiske. Småvilt er my lettere å jakte på enn damer. Og man er "nesten" sikret fangst. Hehe OG JEG HAR SLUTTA Å RØYKE!! hurra for meg. 7 år, men nå er det slutt litt selvskryt er lov? Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 jeg har gamleste redskapen og kanskje? Hagle, 16 kal, ligger vedsidenav hverandre. Løpene, er vel over 50år nå snart. Fikk den av farfar. Og mekanismen fungerer fortsatt PERFEKT. Kan legge ut bilde hvis noen er interesert. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 OG JEG HAR SLUTTA Å RØYKE!! hurra for meg. 7 år, men nå er det slutt litt selvskryt er lov? Gratulerer Lenke til kommentar
allyse Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Småvilt. Ser ut som høstjakta blir avlyst for min del, men vi får se Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 do'h Skrev:kan ikke skyte dyr, mennesker ok men ikke dyr. Siden du bor i Oslo så har du hvertfall ikke et bestands problem melbamix Skrev: Jeg har gamleste redskapen og kanskje? Hagle, 16 kal, ligger vedsidenav hverandre. Løpene, er vel over 50år nå snart. Fikk den av farfar. Og mekanismen fungerer fortsatt PERFEKT. Kan legge ut bilde hvis noen er interesert. Bruker også en gammel kal.16 sideligger på storfuger`n, med full åpning på begge løp som fungerer helt utmerket. Ellers så blir det elgjakt fra den 25 og tilbake til småviltjakt når den er over. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg skal begynne å jakte småvilt så snart jeg får tid til å ta jegerprøva. Er ikke akkurat så skarp på å kjenne igjen forskjellige fugler og fotspor i snøen så kan ikke gjøre dette før jeg har litt bedre tid. Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Shit au - ser det ut som det rører det på seg, skyter en det. Fryseboksen skal fylles! Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg jakter. Mest småvilt. Tar noen turer på sjøen gjennom vinteren for å jakte på ender. En og annen Skarv detter også. Men jeg tror jeg begynner å bli "myk mann". Skyter bare på de jeg er sikker på. Var litt annerledes før. Da kunne det skytes på både 50 og 60 meter. Men det er fint med jakt, avslappende og rolig. Deilig å komme seg ut å koble av. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jakter på chix teller det? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Er på rype jakt en gang i mnd.. (Lørdags kveldan i sentrum! ) Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 mange som driver med fluefiske her då? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 accce Skrev:mange som driver med fluefiske her då? Jepp, kort vei til både Glomma og Renaelva Lenke til kommentar
do'h Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 fiske er gøy, spesielt med granater og synkeminer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå