BUGS_Y Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hallo..har en gammel samsung skjerm som jeg tenkte og bruke på den andre utgangen på skjermkortet mitt.. setter på kloning av skjerm men bildet på den gamle skjermen blir bare tull..ser ut som det er mange skjermbilder, masse prikker og streker.. skjermen funker fint under bios og posting.. Tulle starter når Welcome skjermen til Xp starter..står welcome over hele skjermen.. noen som har tips å komme med slik at jeg får brukt den eller er det dynga neste for den? :-? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Virker som om den gamle skjermen din ikke har lyst på særlig høy oppløsning. Sjekk det... Lenke til kommentar
xoop Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Ikke velg å klone skjermbildet, bare velg å utvide skrivebordet på den andre skjermen, og sett en lavere oppløsning og oppdateringsfrekvens enn den nye. Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 men ser at det på den gamle kontakten er bare 12 pinner og den nye har 15?? mulig årsak..skjermen kjører på laveste oppløsingen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå