sikcool Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Lurer på om noen kan fortelle meg litt mer info om lappen man får når man forhåndsbestiller spill. Sånn gikk det for seg: Jeg forhåndsbestilte spillet, men når jeg gikk ut av butikken merket jeg at fyren som jobbet i kassen hadde forhåndsbestilt feil spill for meg, så jeg gikk inn og fikk det byttet. Det som står på lappen nå er: FORHÅND FIFA 13 Serienummer: 1 FORHÅND BORDERLANDS 2 Serienummer: (Telefonnummeret mitt) Jeg oppga navn og mobilnummer før jeg bestilte, men på den nye lappen er serienummeret til Borderlands det samme som mobilnummeret, mens FIFA 13 (som var feilbestilling som ble gjort av kasse fyren) var 1. Betyr dette at det har skjedd en feil? Hadde hjulpet om noen kunne posted et bilde av en preorder lapp fra Spaceworld, så jeg kan sammenligne serienummer. Eller betyr serienummer egentlig bare mobilnummer? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Gå tilbake til butikken og spør om du er usikker. Om du føler at de bak kassa ikke kan jobben sin, spør butikksjefen. Lenke til kommentar
sikcool Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 Gå tilbake til butikken og spør om du er usikker. Om du føler at de bak kassa ikke kan jobben sin, spør butikksjefen. Grunnen til at jeg spurte var at jeg ikke trengte å gå tilbake da Men hvis ingen vet det, så må jeg nok dra tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå