Aggex Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 hver gang eg i det siste har gått inn på gamer.no så kommer det opp reklame, har ikkje opplevd dette før så eg bare lurte på om dette er noe nytt for å holde siden oppe økonomisk. isåfall bruk all reklamen dere vil Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Reklame er ok det, men ikke pokker om jeg vil ha pop-up's, da finner jeg heller en ny gamer side... des,OUT! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Reklame er ok det, men ikke pokker om jeg vil ha pop-up's, da finner jeg heller en ny gamer side... des,OUT! Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 ser ikke no popup jeg.... men så bruker jeg mozilla som har blocker da :wink: Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Er ikke noen pop-ups etter det jeg ser, og jeg har ikke noe pop-up fjerner. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Vi kjører ikke pop-up-reklame, så jeg vet ikke hvorfor du har problemer med det. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Vi kjører ikke pop-up-reklame, så jeg vet ikke hvorfor du har problemer med det. nei det er bra, men då skjønner ikkje eg hvorfor eg får det opp Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 accce: hvis du er mye plaget av pop-ups: Under programmer: har du noe som heter GAIN der? I så fall har du synder'n. Kjør noen runder med adaware og spybot - search & destry. Begge finner du på www.download.com. Anbefaller dette uansett, slik at du slipper plages. Ellers meget glad for at gamer.no ikke kommer til å bruke popups. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 oivind_dahle: Takk for tipset, Eg fant noe som heitte GAIN der ja, (ikkje noe eg hadde lagt inn der) Og kjørte ein runde med spybot og adaware. håper dette fikser problemet. liker ikkje å få popups på gamer.no :smile: eller i det hele tatt for den slags skyld. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 bare hyggelig. Du bør også avinstallere GAIN, og det er et sant helv... Gain får du uten å vite det når du innstallerer enkelte shareware produkter og enkelte p2p programmer som eks imesh. GAIN er i seg slev ikke ment som noe vondt, den gjør det mulig for utviklere å lage programmer som du får gratis. Utviklerne tjener penger på reklame via GAIN. Lykke til med en pop-up fri tilværelse.. Er du skikkelig arg på pop-ups bør du innstalere popup killers. Pop-ups er den eneste grunnen til at jeg aldri leser www.nettavisen.no. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 for all del, sleng på en gigabyte med pop-ups om dere vil, IE min filtrer de bort uansett. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 det som er så bra med gamer forumet er at man alltid kan regne med at noen hjelper dei som er i trøbbel. sånnt liker eg :wink: Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Fikk nettop en pop up, den hadde b.l.a. mange forskjellige smilefjes. Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Fikk nettop en pop up, den hadde b.l.a. mange forskjellige smilefjes. Når du får pop-up på Gamer.no, lurer jeg seriøst på hvor mange pop-ups du får på de nettstedene som faktisk kjører pop-up-reklamer. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Fikk nettop en pop up, den hadde b.l.a. mange forskjellige smilefjes. Når du får pop-up på Gamer.no, lurer jeg seriøst på hvor mange pop-ups du får på de nettstedene som faktisk kjører pop-up-reklamer. Hehe , vel sagt aldri noe popups her! Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Fikk nettop en pop up, den hadde b.l.a. mange forskjellige smilefjes. Når du får pop-up på Gamer.no, lurer jeg seriøst på hvor mange pop-ups du får på de nettstedene som faktisk kjører pop-up-reklamer. Pleier ikke å få mange pop ups og det var første gang jeg fikk på gamer Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Kjør heller AdShield, det fjerner popup og all reklame. Enkelt og greit! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Google toolbar Blir bare bedre og bedre Hater pop-ups, de er så bloody unødvendige, dårligste form for reklame på hele nettet, lager bare irritasjon. Tror jeg har klikka meg inn på en eneste popup i hele mitt liv og det var for å kjøpe blekk til printeren min på inkclub eller no. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Har nå installert denne Google Toolbar. Det står ingenting, noensteds, hverken i reklame-hypet eller i noen av innstilling-menyene om popup-blocking. Og ja, jeg lastet ned "advanced version". Så, hvor finner jeg dette? Er det så innebygd at de ikke gidder å nevne det i noen menyer eller dokumentasjonen? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 The Google Toolbar takes only seconds to install, is free to use and enables you to: Search the web with Google from any site New! Eliminate pop-up ads * New! Fill in forms with one click * New! Link a weblog to the page you're visiting * New! Restrict your search to pages located in a specific country * Search just within the pages of a site Highlight search terms on a page * are currently available only in English Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå