tiger1608 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 er veldig usikker på om varen er klar til henting nå eller ikke, og hvor lenge det er igjen. men da vil jeg vite åssen man sporer pakken fra komplett. det står at ordrestatus: sendt jeg har også fått en mail der det står noe ting om sporing men finner ikke ut åssen man faktisk skal gjøre det, tror jeg har koden for å spore pakken da. Lenke til kommentar
Q.Q Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 For å spore pakken finner du et nummer som du sikkert har fått i mailen din. Det kan være sporingsnummer, kollinummer eller referanserummer. Som regel er det kollinummer man bruker. Så går du til www.posten.no og på startsiden vil du se sporingsfunksjonen. Lenke til kommentar
Norish Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Hvis du har valgt henting på pickup-point så tror jeg ikke det er mulig å spore pakken, men du vil få melding/mail når pakken kan hentes. Edit: Kilde: Endret 11. september 2012 av Norish Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Gå inn på "Min Side" og sjekk ordren: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå