Nanek Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Neinei, det er ikke et problem. Skal ikke bestilles før om 2 uker uansett : ) Men tusen takk for hjelpen alle sammen! Og for de som lurer så er det sånn handlelisten ser ut, gleder meg til å bestille NB! Skal bare ha 8 GB med RAM, i handlelisten står det 2x Corsair RAM'en = 16 GB. Lenke til kommentar
Nanek Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 Bestiller mest sannsynligvis senere idag og vil bare sjekke at alt er bra. På forhånd, takk : ) Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Ser bra ut det der, håper du får mye glede av ny bygget Lenke til kommentar
Nanek Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 Takk skal du ha xClaymanx De delene passer fint sammen med 7970 Ghz edition og Samsung 830 SSD ? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Skal ikke være noe problem nei Lenke til kommentar
Nanek Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Har bestilt og sånn ser det ut: Gleder meg til jeg får delene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå