mortenbr Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Ser komplett har denne skjermen http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=756803&utm_source=sosmed&utm_medium=facebook&utm_content=post1109&utm_campaign=benq på tilbud til under tusenlappen. Vurderer skaffe meg en. Noen innvendinger som gjør at jeg burde tenke meg om? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Finfin skjerm, har to stk selv og har lite negativt å si om de. De bruker litt plagsomt lang tid på å skru seg på fra standby, men det er vell det eneste store problemet. Har reagert litt på en litt flimrende svartfarge, men vet ikke hvordan dette er på andre skjermer. Er ikke sikkert det er så ille. Står forresten GL2450 på min, men tror det skal være samme skjerm selv om navnet på Komplett er litt lengre. De finnes i flere varianter, noen med og noen uten høytaler blant annet, resten av spesifikasjonene er like. Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 takk=) jeg slo til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå