Niklasp Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Vil "akselerere innovasjon", ifølge pressemelding. HP sparker 29 000 ansatte Lenke til kommentar
Juke Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Er det slik de "aksellererer innovasjon" for tiden?: http://thenextweb.co.../09/10/hp-imac/ Lenke til kommentar
TEE Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Er det slik de "aksellererer innovasjon" for tiden?: http://thenextweb.co.../09/10/hp-imac/ Med å videreføre TouchSmart konseptet som de kom med for noen år siden mener du? 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Ja for Apple har sikkert patent på sølvfarga design med sorte rammer. (som forøvrig er den eneste likheten) Lenke til kommentar
kasey Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Ja for Apple har sikkert patent på sølvfarga design med sorte rammer. (som forøvrig er den eneste likheten) Latterlig, samme som om Mercedes-Benz skulle patentere svart bil med krom-håndtak. Apple har gått over strekken for lenge siden, men siden dette er 100% Amerikansk selskap(eneste av konkurentene?) - får de patentere eller gjøre hva de vil uansett hvor latterlig det må være. Sick society spits out heresy... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Ja for Apple har sikkert patent på sølvfarga design med sorte rammer. (som forøvrig er den eneste likheten) Her har du et par øyne, for du må ha mistet dine. 3 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Du trenger dem tydeligvis bedre selv hvis du mener den er identisk med iMac Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Vis meg hvor jeg sa den var identisk med en iMac, så skal jeg spandere middag på deg neste gang jeg er i . Vi beveger oss forresten farlig nærme kanten av off-topic-stupet, så jeg foreslår vi gir oss mens leken er god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå