Heffer Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hei! En kompis og jeg tenkte å ta oss en tur i november, evnt oktober for å dykke. Jeg har dykkelappen, men han vil ta den, så et krav er jo at det finnes et godkjent PADI senter. Så kommer det kjinkige: Vi vil ikke til Egypt, og helst ikke til noen andre arabiske land av diverse grunner som masete selgere og endel lite religionsvennlige tattoveringer som vil vises ved dykking. Vi er ikke superkeen på å ta en 17 timer flytur for å komme til sørøst asia eller karibien. Er det noen som har noen reisemåltips? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Eilat? Oman og Aqaba er arabiske, men ikke masete. Ellers kan dere komme dere til Maldivene på 13 timer. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Har du dykket de stedene? Hvis ja, hvilket av de likte du best? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Eilat? Oman og Aqaba er arabiske, men ikke masete. Ellers kan dere komme dere til Maldivene på 13 timer. Hvor i Oman har du vært? Vurderer en tur til Muscat når jeg er i Dubai. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Har vært i Muscat og på Oman Dive Center rett utenfor byen, det var ikke særlig imponerende under vann. For bra dykking skjønte jeg at man burde dra ut til noen øyer utenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå