Gå til innhold

[Løst] Ny mus - Cyborg R.A.T + corsair k60 def. tast.

Anbefalte innlegg

Hei, vurderer kjøp av ny gaming mus, har vurdert kun cyborg R.A.T. serien...

Det er snakk om FPS-gaming for det meste...

Korleis verkar desse til fps?

Og kva er forskjellen på RAT 7 og 9?

edit:(samanliknings link verka ikkje å dele.)

prisguide samanlikning

Foreløbig har eg Razer Naga Epic, som eg ikkje er så fornøgd med til fps-gaming...

Så har eg eit problem med corsair k60... iallefall F1 har slutta å verka... veit ikkje om nokon andre tastar som har slutta å verke... er dette verdt å sende tastaturet inn på rep. på garanti for? i og med at eg har kun eit saitek cyborg tastatur liggande som eg kjøpte på ebay som har def. tastar. (fekk behalde tastaturet og fekk alle pengane tilbake)

Er det andre som har opplevd problem med dette tastaturet?

Stortsett så vert F1 kun brukt til tastatur snarveg og avstemming for Yes i cs:go... men er jo ikkje kjekt med def. tastar...

På førehand, takk for all hjelp!

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Forskjellen på R.A.T 7 og 9 er at R.A.T 9 er trådløs(jeg bruker den).

Ikke velg 5600DPI modellen..Var litt krøll med denne,gå heller for 6400DPI modellen(nyere revisjon).

Hadde Logitech G700 før. Da jeg gikk over til R.A.T 9 gikk jeg opp ca 5% i accuracy i BF3 med samme våpen. Mulig det er pga pinkyholder,med G700 hadde en svett lillefinger tedens til å subbe bort i musematten som lagde ekstra friksjon.

Har brukt R.A.T 9 noen månder nå og er veldig fornøyd.

I Windows 7 har jeg hastighet/sens på 5.

Min settings på denne er lav sens(0) i RAT software og lav sens(5) i BF3.

Høy DPI på musen. 800DPI,1600DPI,3200DPI og 6400DPI disse bruker jeg aktivt.

EDIT:

Glemte å nevne at R.A.T 7 og 9 er kresen på musematte.

Razer Scarab havnet jeg på,denne er anbefalt til musen på div forum.

Endret av jetzbullet
Lenke til kommentar

Takk takk for kjapt og fyldig svar :)

Eg føretrekk mus med kabel :D

Men hadde vore flott om du hadde ein link(eller fleire) til den med 6400DPI...

Fann den på heimsesida... men prisguide lista ikkje opp nokon butikkar med den...

For det kjem vel toll i tillegg når du kjøper slike ting frå slike internasjonale sider?

Det gjorde iverstefall det når eg kjøpte Razer Ironclad matta frå razer store...

Edit: Razer Ironclad er den matta eg brukar no, den er av herda stål..

Grunnen til at eg spør litt, er at eg hadde eit cyborg v7 tastatur... men det vart erklært D.o.a.... diverse tastar slutta å verka, lys og lyd reguleringen starta å leve sitt eige liv :hrm:(Fekk tilbud om nytt tastatur, men endte med alle pengar tilbake og fekk behalde tastaturet..)

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar

Jeg har RAT 7 og kan ikke klage på noe, om man ser bort ifra det at den kan være kresen på hvilken underlag den virker på. Gamle musa mi kunne jeg bruke i senga (på lakenet), men RAT7 hakker og roter seg bort på samme underlag. Nå er ikke det egentlig noe problem, da den 99% av tiden sitter på en musematte uansett.

Jeg har også et Corsair K90 - den større utgaven av Corsair K60 mer eller mindre. Ikke at jeg kan hjelpe deg noe særlig med problemet ditt egentlig. Mitt er iallefall feilfritt og om du vil sende det inn for å få et nytt er helt opp til deg. Om du kan leve uten F1 så går det jo forsåvidt greit.

Lenke til kommentar

Ah, vakkert! Då vert det den eller Contagion versjonen... forskjellen er vel bare fargen ser det ut til?

Då eg kjøper helst frå Komplett, Mpx og Pixmania.. :)

Er nok bare fargen ja,MMO utgaven har flere tommelknapper med om det er verdt nesten det dobbelte i pris får du avgjøre.

Sjekk nøye at det er 6400DPI utgaven du kjøper. Pixmania har vel bare 5600DPI utgaven.

Lykke til.

Skriv gjerne noen ord etter du har fått testet musa ut :thumbup: RAT on!

Lenke til kommentar

@Lakus: Ja, eg kan leve utan den, det er einaste ei lita floke med at den ikkje verkar...

@jetzbullet: Ja, nei, det blir ikkje mmo utgåva... ettersom eg nesten aldri brukte ekstra tastane til tommelen på Naga Epic... så får nok ikkje bruk for dette...

Eg kjem til å testa ut musa på Ironcladd'en, om det ikkje verkar så får eg kjøpa ny matte...

Eg kjøpte K60 istaden for K90 fordi eg ikkje har bruk for lyset eller ekstra programmerbare knappar... men tastaturet kan til tider verka litt lite for henda mine...

Hehe, takk, takk for all hjelpa :thumbs:

Å skriva ein kort rapport.. ja det kan eg gjera :)

Lenke til kommentar

Corsair sine keyboard har noen bugs, med sticky keys. Altså fortsetter å fyre "autofire" av og til selv om du har sluppet knappen. Dette ser imidlertid ut til å være et problem også på noen andre mekaniske keyboard.

Ah, når du nevner det.... Så gløymde eg å sei det at etter 2veker uten at tasten har verka, så byrja den å verka igjen...igår... heilt av seg sjølv... :hmm: (Iverstefall i Steam Beta Big Picture... så det verkar sikkert dei hine plassane og...)

Sjølv føretrekk eg å ikkje bruka autofire... Då det går for det meste i CS spela når det gjeld fps...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

No har eg skrudd og skrudd og skrudd på denne musa, bytt deler osv. det mest behaglige var delane med gummi på, dei andre delane stakk ekstremt ubehageleg inn i diverse knokar og ledd. Men sjølv med delane med gummi, så gjer det det samme, OK å bruke ei lita stund, men umogleg å sitja i meir enn 1time med denne musa... har no tatt i bruk razer naga'en igjen, så skal eg innimellom sitje og skru litt på musa for å sjå om den kan bli meir behageleg, eller om eg berre skal gøyma den vekk i ein bod og berre gløyma at eg kjøpte denne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...