Gå til innhold

[Løst] Rykte: Oly 17mm f/1.8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jupp... Det siste på ryktefronten, er at det kommende 17mm f1,8 kommer til å ha samme byggekvalitet, finish og fokusskala som 12/2, hvilket antyder at det ikke vil bli et billig objektiv, og allerede har folk på 4/3-rumors begynt klagesangen: For dyrt, for lyssvakt osv... :lol:

For å sitere Askepott "After all, I suppose it would be frightfully dull, and-and-and boring, and-and completely... Completely wonderful."

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Nei, hvordan det? Vi besitter ingen informasjon fra Olympus om dette, verken offisiell eller uoffisiell. Vi skriver om et rykte vi vurderer som sannsynlig, men that's it.

Hva som skjer videre, vet jeg selvfølgelig ikke! Mente bare at "ryktet" som sådann "ender" i artikkeltråden, ihverfall for mitt vedkommende. Anser det derfor å være like greit å "låse" denne opprinnelige ryktetråden!!!

Det som skjer videre med ryktet kan vel da "diskuteres" videre i diskusjonstråden, helt til ev. det hele blir offisielt bekreftet..... Jeg kommer iallefall til å "følge" denne nye tråden...... I belive in :xmas: ! :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...