Joachim_F Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Nedtelling for mystisk prosjekt. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Spørs om det ikke er Wheel of Time-spillet. Uansett gode nyheter! Håper inderlig at det er gruppebasert rollespill med isometrisk kameravinkel! 2 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Spennende. Obsidian er utrolig lidenskapelige, og bygger ofte gode historier. Dessverre er de ikke særlig gode på det tekniske aspektet, spesielt når de må bruke studiot til å jobbe på flere spill, men det er bare å håpe de begynner å få orden på sysakerne. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Håper det er nedtelling så jeg slipper å vente mer enn noen få dager med å få mer godinfo! Lenke til kommentar
Torsdag Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Dungeon Siege :\ Jaja, får iallefall håpe de gjør det bedre med 4ern enn den grusomme 3ern. 2 Lenke til kommentar
kinag Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hater når folk lager skulte clues og lignende, Blir så fryktelig opptatt med å finne ut av dette at jeg ikke får gjort noe annet -_- Og det er ganske kjipt med tanke på at jeg aldri finner ut av noenting alene Lenke til kommentar
Karmatrooper Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg har knekt koden! (tror jeg) De refferrerer til Cthulhu og H.P. Lovecrafts verden. Se mitt innlegg på Obsidian forumet http://forums.obsidian.net/topic/59891-4-what-do-the-words-mean/page__st__120 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 One little piece of information that was slipped to me -- call it "insider information" if you like, or call it something to take with a grain of salt -- is that whatever this game is, it's likely to be a PC-exclusive title, and something of a "crowd pleaser" for fans of hardcore RPG gaming. http://www.examiner.com/article/what-is-obsidian-entertainment-up-to Tror ikke jeg kan lese mer om dette prosjektet før jeg vet hva det er..... Er jo nesten så jeg begynner å få forhåpninger. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg har knekt koden! (tror jeg)De refferrerer til Cthulhu og H.P. Lovecrafts verden.Se mitt innlegg på Obsidian forumet http://forums.obsidian.net/topic/59891-4-what-do-the-words-mean/page__st__120 Hadde vært interessant om du hadde rett. Tiden vår vise. En ting er hvertfall klinkende klart, jeg gleder meg til Fredag. Får håpe det er en ny IP og ikke en etterfølger at et annet gammelt spill. Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Håper bare det ikke blir sånn gammeldags sett-ovenfra-rollespill. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Har aldri hørt om Wheel of time, men Dette kom opp når jeg søkte på google. Mulig du er inne på noe radiohodet. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Wheel of time-serien er jo episk, så jeg håper virkelig det er noe sånt de holder på med. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Det er tydeligvis en nedtelling. Treer i dag. Bare å vente til fredag da! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Nokon som kjenner igjen sitata under? Liksom, er dei frå nokon plass som er kjent alt, eller er det frå noko eventuelt nytt? Satser på den spirituelle PS:T-oppfølgjaren dei nærast har lova. Sjølv om Wheel of Time frå Obsidian kan bli interessant. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Ohhh, sitter her nå med en Wheel of time bok i hånda, håper det er det Obsidian holder på med! Hmm, på tide å lese ferdig denne da kanskje, har jo 10 bøker igjen etter denne.... hehe Slangen er brukt i Wheel of time serien, det er tegnet til Aes Sedaiene som holder hus i Tar Valon. Alle Aes Sedaiene bærer ringer med dette tegnet. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Frekke Avellone har byttet twitter-bilde fra Darth Nihlus til den slangen/dragen som biter halen sin fra nedtellinga, så det får værsågod være noe bra de teller ned til!! Krever minst 75% av KotOR2-nivå for et slikt bytte! Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Håper det er urelatert, men logoene ligner veldig, og vi vet jo alle hvor glade Bethesda er glad i å saksøke..... Skyrim: New Vegas? Kunne vært interessant, men jeg vil ha et gruppebasert isometrisk rollespill fra Obsidian nå! Icewind Dale 3 er også en mulighet, siden det virker som Project X er Sawyers prosjekt.... wisely, @Feargus brought in two plaid shirts today for filming. #beprepared Dette høres ut som Kickstarter..... Hvordan kan de holde utsultede rollespillfans på pinebenken på denne måten?! Endret 12. september 2012 av radiohodet Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 For noen folk. Nesten så de fortjener en boikott med slik oppførsel! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Hadde sjølvsagt vore veldig spanande å sjå kva Obsidian kunne fått til med Skyrim-motoren, uansett IP. Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Ganske skeptisk. Obsidian er som sagt veldig gode i historie og karakterer men sliter med gameplay, kampmekanikker osv. Er fryktelig gode når de får en bra motor og en lisens å jobbe med som Mask of The Betrayer og New Vegas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå