Arodem Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Valve åpner for betatest av sin nye storskjermmodus. Les hele saken Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Denne generasjonen av konsoller har vart så lenge at PCen tar over som konsoll. Kanskje like greit for mange Jeg vurderer en sånn løsning selv også. 2 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (...) Kanskje, men det er fortsatt ting som PC er dårlige på, som jeg personlig er helt avhengig av. For eksempel split-screen støtte. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (...)Kanskje, men det er fortsatt ting som PC er dårlige på, som jeg personlig er helt avhengig av. For eksempel split-screen støtte. Når det gjelder split-screen kan vi som regel stole på Nintendo hvertfall Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Svar meg på ETT spm: Støtter den non-steam games? Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Svar meg på ETT spm: Støtter den non-steam games? Du kan legge til spill som ikke er kjøpt fra Steam, og starte opp disse via Big Picture mode, ja. Det fungerer på samme måte som med den vanlige Steam-klienten. 1 Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Svar meg på ETT spm: Støtter den non-steam games?Du kan legge til spill som ikke er kjøpt fra Steam, og starte opp disse via Big Picture mode, ja. Det fungerer på samme måte som med den vanlige Steam-klienten. Takk!! Da blir det GW2 på storskjerm!! Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Siden vi først er inne på det, e rdet noen gode tips å få på trådløs tastatur og mus som funker bra fra sofaen? Lenke til kommentar
basStian Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Svar meg på ETT spm: Støtter den non-steam games?Du kan legge til spill som ikke er kjøpt fra Steam, og starte opp disse via Big Picture mode, ja. Det fungerer på samme måte som med den vanlige Steam-klienten.Takk!! Da blir det GW2 på storskjerm!! Trenger vel ikke Steam for å kjøre et spill på storskjerm..? 1 Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Trenger vel ikke Steam for å kjøre et spill på storskjerm..? Bruker steam tjenester mye mens jeg spiller Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Siden vi først er inne på det, e rdet noen gode tips å få på trådløs tastatur og mus som funker bra fra sofaen? Logitech MX5500 funker bra og har lang rekkevidde. Opplevde mye støy da mottageren stod rett i PC-en, men etter at jeg koblet mottageren igjennom en USB-kabel er problemet nesten ikke-eksisterende. Det hender fremdeles en gang iblant at musen gjør ett litt større hopp når jeg scroller nedover en nettside, men det bryr ikke meg. Kunne sikkert flyttet mottageren mer for å unngå dette. 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Mens vi først er inne på sofamaskinvare, noen som kan anbefale en grei kontroller? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Mens vi først er inne på sofamaskinvare, noen som kan anbefale en grei kontroller? Denne http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/tilbehor-spillkonsoll/X360CONTROBL/x360-kontroll-m-kabel 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Det finnes en Xbox 360 kontroller med kabel som jeg vet er veldig god. Litt usikker på lengden av kabelen, men jeg tipper 5 meter. Redigert: Den _LarZen_ linket til. Endret 11. september 2012 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 og whooopsie... var pc folk blitt konsoll spillere uten at dem ante what hit'em... stream box next!.. lol... Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Kablet er litt trist da, spesielt om PCen står i den andre enden av rommet. Finnes det noen brukbare trådløse? Lenke til kommentar
bajsburk Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Siden vi først er inne på det, e rdet noen gode tips å få på trådløs tastatur og mus som funker bra fra sofaen? Har benyttet Steam på PC via TVn i stua noen år nå med gode resultater med Logitech`s Dinovo Edge paret med Logitech G700 mus + wireless receiver til original Xbox kontroller (ca.3-4 meter unna USB mottageren i maskinen). http://www.amazon.com/Xbox-360-Wireless-Gaming-Receiver-Windows/dp/B000HZFCT2 Kan ta med Dinovo tastaturet på kjøkkenet og fortsatt ha kontakt med maskinen ca, 13-14 meter unna uten problemer, så den bør dekke behovet for de fleste. Lenke til kommentar
fluffyninja Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Mens vi først er inne på sofamaskinvare, noen som kan anbefale en grei kontroller? denne http://www.razerzone.com/store/razer-onza-tournament-edition Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 og whooopsie... var pc folk blitt konsoll spillere uten at dem ante what hit'em... stream box next!.. lol... En pc tilkoblet en tv er fortsatt en pc. Troll. 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Kablet er litt trist da, spesielt om PCen står i den andre enden av rommet. Finnes det noen brukbare trådløse? Du kan kjøpe en vanlig trådløs Xbox-kontroller, også koble den til PC med en passende mottager. Det skal være veldig enkelt å få til, men jeg har ingen personlig erfaring. Mens vi først er inne på sofamaskinvare, noen som kan anbefale en grei kontroller? denne http://www.razerzone...rnament-edition Nei. Jeg hadde 2 slike da de kom ut, og jeg ble utrolig skuffet. Triggerne og stikkene var trege og ujevne i bevegelsene, og alle bumperne hadde forskjellig følelse. Det eneste som var bra på den kontrollen var XYBA-knappene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå