ProXimO Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 hei! har lest litt forskjellig rundt på nett og her og blir ikke klokere...dette skjer..når jeg starter pc så går ikke psu..power og reset knapp bare blinker..har prøvd en annen (og mindre psu) men da er det på stedet hvil konstant lys,men psu kjører ikke.. har prøvd psu på annnet motherboard og da starta den opp.. på det nye hovedkortet har jeg fjernet batt,skifta pin på cmos og tja..det jeg har funnet ut på nett.. oxo kortslutta ledning i psu som jeg så på diskusjonsforum uten hell... er det da hovedkortet som har tatt kvelden? det jeg syntes er rart er at lys blinker med ny psu,men står bare konstant med gammel psu..(gammel psu er mindre W enn ny..den nye fikk jeg i posten igår som er 600W). er det no mer hokus pokus triks man kan prøve eller er det det jeg frykter at Hovedkortet har knela..for alt har funka serru,har vært i windows og starta opp..men så plutselig bare dæwa den og ville ikke starte Lenke til kommentar
ole a Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Du er sikker på at du har fått koblet kablene til powerknappen fra kabinettet korrekt til hovedkortet? Lenke til kommentar
ProXimO Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 jupp..hovedkort har uansett en power button på kortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå