Superby Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 har fulgt med på denne serien og jeg synes den er genial. er det noen andre som mener det samme som meg? og hvis noen der ute ikke har sett serien, så bruk 2-3 timer på å se de 10 episodene, det er verdt det Lenke til kommentar
technicality Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Lest manga'en og sett...par episoder av anime...har jo ikke kommet så mye enda. Joa er bra den...genial...meh må nok komme litt mer/få sett mer av den Burde kikke på 1/2 prince, lignende opplegg Lenke til kommentar
Superby Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 det jeg synes var genialt med S.A.O er egentlig selve spillet, har lyst på det prince skal sjekkes ut etter jeg har sett ferdig clannad Lenke til kommentar
technicality Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 hehe...når du leser 1/2 prince kommer du til å ville ta del i det og Lenke til kommentar
Chiramii Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Har hørt så mye om denne serien på alle salgs nettsider og forum i det siste at jeg har fått inntrykk av at dette er guds gave til anime-fans. Fant derfor veien til youtube på jakt etter en Sword Art Online trailer! http://www.youtube.com/watch?v=Wv8u5bY8Now Hnngh! ~ ..... Alt jeg har å si. Har ikke kommet lengre enn til episode 3 så jeg har ikke så mye å legge til ennå annet enn at det kom som et sjokk at spillerene må igjennom så mange nivåer (100). På grunn av dette har det gått fort i svingene i starten, mulig dette jevner seg ut etterhvert? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 De første episodene er små mindre fortellinger. Skal visst begynne på hovedhandlingen, når de når et visst nivå inne der. Såvidt jeg vet har de ikke begynt på den enda. (episode 11) Lenke til kommentar
Tooooom Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 OMG OMG OMG!!!! beste serien JEG har sett hit til ! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Ser virkelig ut som en serie jeg i utgangspunktet aldri ville løftet et øyenbryn for, men kan noen med litt lang fartstid gå god for at denne faktisk er verdt å se? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Ser virkelig ut som en serie jeg i utgangspunktet aldri ville løftet et øyenbryn for, men kan noen med litt lang fartstid gå god for at denne faktisk er verdt å se? Nå har det ikke kommet ut så mye av den til at man virkelig blir hekta... og er du som meg så vent heller til det har kommet litt mer enn de 11-12 ? episodene som er ute nå, har kommet. Mangaen er liksom 7 kaptitler so far og....så...vent heller. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Fantastisk serie så langt. Virker som de har ganske mye material å hente ifra, så denne kan vel bli passe lang hvis jeg ikke har misforstått? Lenke til kommentar
Superby Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 tipper det er 1 eller 2 episoder igjen. SAO spillet er ferdig, og det skal i hvertfall komme 1 ep. til, men ikke forvent at den skal holde på så veldig lenge til. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Vil de ikke fortsette med å basere resten av serien på de andre novellene? Endret 7. oktober 2012 av Muffinss Lenke til kommentar
technicality Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Vil de ikke fortsette med å basere resten av serien på de andre novellene? O_o noveller?! Skulle jeg gjerne lest, eller mener du mangaen? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Vil de ikke fortsette med å basere resten av serien på de andre novellene? O_o noveller?! Skulle jeg gjerne lest, eller mener du mangaen? http://en.wikipedia....word_Art_Online Romaner/noveller i guess Endret 7. oktober 2012 av Muffinss Lenke til kommentar
technicality Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Vil de ikke fortsette med å basere resten av serien på de andre novellene? O_o noveller?! Skulle jeg gjerne lest, eller mener du mangaen? http://en.wikipedia....word_Art_Online Romaner/noveller i guess Hmmm tviler de er å finne på engelsk Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Sure does, google it. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Ifølge My anime list skal det være totalt 25 episoden http://myanimelist.net/anime/11757/Sword_Art_Online Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 For en troll-serie, hadde holdt å se episode 1, 13 og 14. :nei2: 2 Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 For en troll-serie, hadde holdt å se episode 1, 13 og 14. :nei2: haha, det stemmer nok, men syns likevel det var underholdende. Mye bedre en mye annet piss av anime. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 det verste er jo at det er 11 episoder igjen.. vet ikke hvor høyt de kommer på listen min. har lest noe om hva som skjer videre også. Jeg liker ikke retningen det tar. men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå