bevee Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Joda, så har det skjedd igjen. venner over på fest, og vips var min splitter nye samsung 9-serie laptop besudlet med cola. Backspace, enter osv er ganske seige, men pcen ser ut til å funke. Problemet med denne laptopen er slik jeg ser det at tastaturet "kommer rett ut av ramma". altså kan man ikke løfte ut hele tastaturet? tips? Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Ja, kansje det. Vist man viste hva slags laptopp det var snakk om... Men jeg ville tro du bruker et kredittkort og stikker ned rundt tastaturet, se om ikke du kan se noen små "pinner" som stikker ut fra tastaturet og inn under ramma vist du skjønner hva jeg mener Men prøv å ikke bruke den før du har renset det, det kan være smart, ellers kan du ende opp med en pc mindre Lenke til kommentar
bevee Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 Ja, kansje det. Vist man viste hva slags laptopp det var snakk om... Men jeg ville tro du bruker et kredittkort og stikker ned rundt tastaturet, se om ikke du kan se noen små "pinner" som stikker ut fra tastaturet og inn under ramma vist du skjønner hva jeg mener Men prøv å ikke bruke den før du har renset det, det kan være smart, ellers kan du ende opp med en pc mindre Np900x4c. Samsung 9-serie. Poenget er at en og en tast kommer opp gjennom rammen. Rammen går altså ikke rundt hele tastaturet, men mellom hver tast. Lenke til kommentar
bevee Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Spesielt backspace-knappen min er sticky... Noen som har erfaring med å bruke noen form for løsemiddel-spray som er beregnet på elektronikk? spraye ned under tasten? Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Ja, det var faktisk en god ide tror jeg. Prøv med http://oemparts.no/node/640028 eller et eller annet lignendes. Kan ikke garantere noe, men kan umulig tro det vil skade noe å spray litt slik spray inn under tastaturet, det skulle jo i "værste"fall føre til at lederne renses http://www.dinside.n...du-dippeduttene Endret 20. september 2012 av Ruarcs Lenke til kommentar
Zaviboy Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Den sprayen er bra! Anbefales Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Den sprayen er bra! Anbefales Wekem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå