Gjest Slettet-HuqV3tKM Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Fender Rhodes Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Et instrument som har varmet og begeistret både musikere og lyttere i en mannsalder, bare delvis sammen med Würlitzer. Jeg synes du har prioritert skarpheten på bra måte, med detaljene som er tydelig. Instrumentet er mere ørets venn enn øyets, og slik du har gjort det, hører jeg musikken. Spain med Chick Corea f.eks. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Glemte å ønske velkommen her, Slits. Velkommen! Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Kult bilde. Jeg liker dybden. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Første som slår meg er lyden av dette pianoet, gamle minner, lukta av øvingslokale og sigarett røyk,,,,,,,, Ja så var det over til bildet, fin bruk av blender 2,2 her. Syntes dette ble ett tøft bilde. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 En bra debut her inne dette! Likte spesielt dybden og fokuspunkt... Bildet formelig oser av musikalitet.... Eneste som skurrer litt er kanskje det fargesterke feltet der oppe til ve.! God 4'er! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-HuqV3tKM Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 En bra debut her inne dette! Likte spesielt dybden og fokuspunkt...Bildet formelig oser av musikalitet.... Eneste som skurrer litt er kanskje det fargesterke feltet der oppe til ve.! God 4'er! Jeg er enig i at det skurrer litt oppe til venstre, men jeg synes jeg mistet mye dybde hvis jeg skulle kutte det. Ellers takk for hyggelige tilbakemeldinger! =) Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg