CrispyBlowfish Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 Du må kutte 7000 kcal i uka for å gå ned ca 1 kg (da fett inneholder litt vann) Den beste måten å gjøre det på er å kutte 500kcal ( en middag i størrelse) fra den mengden mat du spiste før da du la på deg/ veide formye. Da har du bare halvparten av kcal-underskuddet du trenger, deretter øker du aktivitetsnivået / beveger deg med for ca 500kcal mer pr dag en du gjorde før. Det er ca en times aktivitet. Behøver ikke være jogging, kan godt gå. Da vil du tilsammen komme opp i - 7000 kcal pr uke og miste en kg vekt pr uke. Åja! har begynt å spise sunt og dette er min første dag jeg har bare drukket vann og har drukket 2liter Spist sunt i hele dag også, føler meg litt stolt, men så er det bare å holde på dette da! Lenke til kommentar
War Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Det er kcal som teller, du går like mye ned i vekt om du spiser på burger king hele dagen, så lenge du ikke spiser fler kcal totalt sett. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 Er skogsbær yoghurt sunt å spise/bra å spise til frokost eller noe annet tid på døgnet? http://www.tinepamenyen.no/produkter/yoghurt/tine-yoghurt/tine-yoghurt-skogsb%C3%A6r-180-g (DA MENER JEG DE SMÅ 4pk og ikke den store 180g.) Lenke til kommentar
War Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Sunt er jo relativt, det er 180kcal hvor mesteparten er karb. Så lenge du holder totale kcal-grensa så er ikke hva du spiser like nøye for vekten. Det er mer generell sunnhet + hvordan du føler deg/ metthetsfølese og energi. Skal du ha 1700kcal hver dag og spiser 10 sånne hver dag så går du like mye ned i vekt. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Er skogsbær yoghurt sunt å spise/bra å spise til frokost eller noe annet tid på døgnet? http://www.tinepamen...sb%C3%A6r-180-g (DA MENER JEG DE SMÅ 4pk og ikke den store 180g.) "helmelk, 8 % sukker, 5 % skogsbær (hyllebær, blåbær, bjørnebær, bringebær, jordbær), skummetmelkpulver, aroma, stabilisator (johannesbrødkjernemel E 410, karragenan E 407), yoghurtkultur og konserveringsmiddel (kaliumsorbat E 202)." Nei det er ikke sunt. Sukker og mindre bær enn det er sukker. Kjøp naturellyoghurt og ferske/frosne bær og frukt så lager du deg en smoothie isteden. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 Fungerer sånn 'fat burner' produkter og sånn? (eksempel: http://powergym.mystore3.no/products/a-3x-fatburner-extreme ) Lenke til kommentar
War Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Fungerer er vel relativt, noen av de har stoffer i seg som kroppen må kvitte seg med, i prosessen øker kroppstempen og da bruker man mer energi. Det vil fungere på samme måte å kutte 50kcal eller ikke spise den sjokoladebiten. Ville ha kjøpt den om du trente fitness/ talte hver kcal og holde deg 100% til det. Skal du bare endre livsstil og redusere vekten noe ville jeg heller lagt pengene i sunnere mat og protein. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå