jirre Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Det var mye omtale av P4C800 her på forumet akkurat nå, så jeg får benytte anledningen til å slenge ut en påstand mens potetene er varme. Jeg rir fortiden 2 hester, dvs jeg kjører 2 PCer som er nesten like. Den første jeg bygget var med P4C800 Deluxe og den andre var med P4P800 Deluxe. Imidlertid fikk jeg store problemer med P4C800 Deluxe og skjermkortet Asus V9280/TD Ti4200 8X 128MB. Maskinen nektet å Boote med dette kortet og signaliserte "System failure CPU Test". Jeg returnerte først hovedkortet som ble testet og funnet i orden og deretter Skjermkortet (2 ganger for sikkerhets skyld) som også ble testet og funnet iorden. Jeg fikk P4C800 Deluxe kortet til å fungere med MSI sitt Ti4200, i tillegg til at jeg kjøpte meg et nytt Asus V9520 Fx5200 128MB som maskinen går på i dag. Men som sakt, den går ikke med Asus V9280/TD Ti4200 8X 128MB. Imidlertid fungerer dette kortet på min nyeste maskin som har P4P800 Deluxe? Derfor drister jeg meg ut med følgende påstand: Asus P4C800 Deluxe kan ikke benyttes sammen med Skjermkort Asus V9280/TD Ti4200 8X 128MB. (Hovedkortet har vært testet med 2 andre skjermkort og fungerer med begge, i tillegg til at Skjermkortet har vært testet på 2 andre hovedkort og fungerte på begge (Asus P4P800 Deluxe og Asus A7N8X2.0). Eventuelt, er det andre som får disse to kortene til å fungere sammen eller har ideer om hva dette kan skyldes? Forøvrig er jeg meget godt fornøyd med begge hovedkortene som fungerer aldeles utmerket. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Du er ikke den eneste som har hatt problemer med C utgaven av asus kortet, personelig hadde jeg 2 stk av dem og ingen av de funka tilfredstillende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå