Anzure Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Topic er forvirrende. Drit i overgang - du kjøper en 2,5" og skrur den fast i en side, eller teiper den fast hvor som helst. Jeg har festet SSDer i kabinett med dobbeltsidig teip/teippute, det fungerer helt greit. Ok.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Ikke bruk gaffa-tape, du vil bruke duct-tape om det skal sitte. Ja, det er en forskjell Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Hvilken SSD harddisk... Det heter HVILKEN! Les denne så vet du hvorfor: Topic er forvirrende. xD Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Ikke bruk gaffa-tape, du vil bruke duct-tape om det skal sitte. Ja, det er en forskjell Holder denne? http://www.jula.no/dobbeltsidig-teip-19-mm-502081Eller trenger jeg så tykk som denne? http://www.jula.no/teip-til-rorisolering-20m-450777 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Ikke bruk gaffa-tape, du vil bruke duct-tape om det skal sitte. Ja, det er en forskjell Bare et lite off-topic spørsmål: Hva er forskjellen? Trodde de var det samme jeg Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg bruker noen hvite rektangulære puter. Antar de er laget for noe så simpelt som å holde plakater eller bilder eller noe. 4 slike - en i hvert hjørne, og dem sitter stort sett som støpt. Det beste er sikkert om du prøver med skruer først... =) 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Poenget var mest at gaffa-tape er laget for å kunne rives lett over (navnet kommer av gaffer, en elektriker ofte ansvarlig for lys i filmer og må kunne rydde/frakte store og tykke kabler raskt og effektivt, mer på wikipedia,) mens duct-tape er teip utviklet for å være slitesterk og sitte godt Endret 11. september 2012 av arni90 1 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) støtter sovehest. beste med ssd er at du kan teipe dem bak i chassiset så er de usynlige ^^ gjør det med alle jeg har hehe men vanlig dobbeltisidig teip funker lenge da er det mindre pes og bytte dem Endret 11. september 2012 av cannibalguppy Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Hvilken SSD harddisk... Det heter HVILKEN! det er akkurat det samme det vel, så lenge folk skjønner hva du mener. 1 Lenke til kommentar
vitty Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) En litt mer fiffig løsning;) Ja, løsningen er i hovedsak myntet på hdd for å fjerne vibrasjoner men jeg syntes selv det er en litt mer ordentlig løsning;) Endret 12. september 2012 av vitty 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå