Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sexlivet blitt dårligere

Anbefalte innlegg

Jeg er 23 år, mann. Dama er 17. Vi bor sammen og har gjort det i rundt en mnd. nå. Vært sammen i snart 8 mnd.

Jeg veit det er normalt at sexlivet dabber av litt med tiden. før var det vær dag, nå er det rundt 3 ganger i uka. Det er ikke spesielt lite, men hun ser ut til å generelt sett ha mistet mye av lysta.

Jeg forstår at skole er slitsomt, men sex har faktisk potensiale til å hjelpe mot stress, så den unnskyldningen syns jeg er grunnløs. Selvfølgelig kan man være for sliten av og til, men hun blir stadig oftere "sliten" og "ikke helt i form".

Har noen forslag til taktikker ut over de jeg har prøvd? (Snakke med henne for å finne ut hva som er problemet, prøvd å ikke mase om det etc)..

Det er ikke sexen i seg selv som er hovedproblemet her, men jeg føler hun har mistet interessen... Anonym poster: ad56b4ed70a6dba73e6d5aab2e8c98d9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sett dere ned og finn ut hva som er problemet.

Kanskje føler hun at det er for lite romantikk?

Er du god nok i senga og tilfredsstiller du henne? Å komme for tidlig er som regel ikke et problem om du slikker henne til orgasme etterpå , men det kan jo også være at hun ønsker noe annet.

Uansett ikke forvent sex 5 eller 7 ganger i uka, men prøv å finn noe som passer for begge.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...