AnonymDiskusjon Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg er 23 år, mann. Dama er 17. Vi bor sammen og har gjort det i rundt en mnd. nå. Vært sammen i snart 8 mnd. Jeg veit det er normalt at sexlivet dabber av litt med tiden. før var det vær dag, nå er det rundt 3 ganger i uka. Det er ikke spesielt lite, men hun ser ut til å generelt sett ha mistet mye av lysta. Jeg forstår at skole er slitsomt, men sex har faktisk potensiale til å hjelpe mot stress, så den unnskyldningen syns jeg er grunnløs. Selvfølgelig kan man være for sliten av og til, men hun blir stadig oftere "sliten" og "ikke helt i form". Har noen forslag til taktikker ut over de jeg har prøvd? (Snakke med henne for å finne ut hva som er problemet, prøvd å ikke mase om det etc).. Det er ikke sexen i seg selv som er hovedproblemet her, men jeg føler hun har mistet interessen... Anonym poster: ad56b4ed70a6dba73e6d5aab2e8c98d9 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Sett dere ned og finn ut hva som er problemet. Kanskje føler hun at det er for lite romantikk? Er du god nok i senga og tilfredsstiller du henne? Å komme for tidlig er som regel ikke et problem om du slikker henne til orgasme etterpå , men det kan jo også være at hun ønsker noe annet. Uansett ikke forvent sex 5 eller 7 ganger i uka, men prøv å finn noe som passer for begge. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Lureste er nok bare å sette seg seg ned og snakke med henne om det. Ellers kan du prøve å komme med forslag til nye ting som kan "spice" opp sexlivet litt. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Er du fortsatt romantisk / spontan / sexy? Eller bare spør du om dere skal ha sex? De fleste jenter liker å bli overrasket. Sleng henne på kjøkkenbordet og riv av henne klærne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg