Dr Froyd Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Folk med hund som ikke tar opp dritten etter den–har livet til disse menneskene noen mening, og finnes det et sted i helvete for dem? Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Æsj, var en som hadde lagt gress over hundebæsjen! Og gjett hvordan jeg oppdaga den saftige kaka da! Lenke til kommentar
Dr Froyd Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Jeg likestiller den type mennesker med terrorister. Eller.. Terrorister har hvertfall et sett med prinsipper. Disse menneskene derimot, har skaffet seg hund for å ha et dyr å bry seg om, samtidig som de driter i andre mennesker. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg klarer ikke skjønne hvorfor det skal være så vanskelig å plukke opp dritten. Er man i skogen er det bare å vippe den ut i kanten med en pinne eller noe... Jeg plukker alltid opp etter min hund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå