Konto brukes ikke Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Har en Wordpress side der jeg har noen blogginnlegg. Jeg vil gjerne prøve å få siste blogginnlegg fra rss (kun tittel på posten og klikkbar) og slik at den vises i signaturen min her på forumet. Altså slik at den skiftes automatisk ut hvis jeg poster nytt innlegg der. Er dette mulig? (vet det er teknisk mulig og bloglovin.com har vel noe slik, men jeg vil gjerne være uten en tredjepart for å få det til) Så jeg regner med det i så fall må være ett innstikk eller noe sånn på bloggen(wp) som gjør det mulig, ettersom bloglovin 'pusher' det ut fra sin løsning slik at det er mulig her å ha i sigg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Det er ikke lov med bilder i signaturer, så slik du har nå er ikke en god løsning. Det du må gjøre er å bruke cURL eller noe som logger inn som din bruker på diskusjon.no og endrer signaturen automatisk for deg. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hva med å sette opp en enkel redirect som tar deg til nyest post? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 Redirect tror jeg ikke gjør jobben. Poenget er at sigg skal oppdatere seg med bloggens siste innlegg automatisk. cURL er kanskje en mulighet, men løsning jeg har trenger jo ikke bruker/pass for hverken hjemmeside eller forumet her, så det skal være mulig uten å sende slik sensitiv info Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Men løsningen din bruker bilder, noe som sagt ikke er lov her på forumet.. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Ja, jeg vet og det fikk aldri svar på forespørsel til admin om det sendt 21 sep, på om jeg måtte fjerne eller ikke - da bildet ikke vistes og kun tekst. Så istedet for svar slik at jeg kunne fjerne selv, så fjernet like greit en annen admin HELE signaturen min :S Edit: Takket være at du nevnte det, for ellers la ingen merke til at det var et bilde - så det blir litt unødvendig syns nå jeg. Når det er så lite visende, så blir det unødvendig pirk. Forumet holder på å ødelegges totalt av sitering VM mm, men å pirke på dette er altså nødvendig. Se bare på enkelte sig med maks utnyttelse av 4 linjer med farge så det skinner imot de som leser og med fanboy tekst med linker. Btw: det er heller ikke lov å kommentere slik, du skal rapportere, så du har selv brutt retningslinjer med din kommentar her. (for å pirke jeg også) Men DET slår man ikke ned på. Hadde man gjort det, så hadde 50%+ vært sperret ute for lenge siden. Endret 1. oktober 2012 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Edit: Takket være at du nevnte det, for ellers la ingen merke til at det var et bilde - så det blir litt unødvendig syns nå jeg. Jeg la veldig godt merke til det var et bilde. Kanskje vi benytter forskjellig tema her på forumet, for hos meg var det krasj med font, størrelse samt reklame nede i høyre hjørne. Når det er så lite visende, så blir det unødvendig pirk. Forumet holder på å ødelegges totalt av sitering VM mm, men å pirke på dette er altså nødvendig. Se bare på enkelte sig med maks utnyttelse av 4 linjer med farge så det skinner imot de som leser og med fanboy tekst med linker. Det kan så være, men det får du ta opp en annen plass. Btw: det er heller ikke lov å kommentere slik, du skal rapportere, så du har selv brutt retningslinjer med din kommentar her. (for å pirke jeg også) Men DET slår man ikke ned på. Hadde man gjort det, så hadde 50%+ vært sperret ute for lenge siden. Kommentarene mine var ikke ment som rapporteringer. Har prøvd å hjelpe deg ved å si løsningen du har nå ikke er lov her på forumet og kommet med alternative løsninger. Du trenger ikke ta ut din frustrasjon mot meg. EDIT: Du kan forresten holde over noen sin signatur og trykke på X-en som dukker opp, så kan du skjule den om du synes den er irriterende. Endret 3. oktober 2012 av Matsemann Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 EDIT: Du kan forresten holde over noen sin signatur og trykke på X-en som dukker opp, så kan du skjule den om du synes den er irriterende. Jepp, det kan du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå