Gå til innhold

Nero liker ikke brenneren min?

sness

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hva som er problemet jeg, eller hva slags info dere trenger...

Så foreløpig etterlater jeg meg kun et bilde som info, så får dere spørre etter resten...

Så skal jeg oppdatere dere så godt jeg kan.

Setter pris på svar :)

nero.jpg

Forresten snakk om en MSI CR52-A2, det kan jeg jo nevne

--

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kunne nå si ka slags os og ka slags hk og andre såne små ting, og skjer dette hver eneste gang du skal brenne??

Hvis du restarter og prøver på nytt samme feil forsatt?

Så ut som du skulle brenne mere en vanlige 74min cd, så har du en blank 80min cdr i cdbrennern?

Har du en orginal versjon av nero??

Har du sjekka at nero støtte brennern din?

Har henta ned ny update av nero?

HAr du nero 5.0 eller 5.5 så finner du nok ikke noe update på hjemme sida til nero lengere, gjør hvertfall ikke jeg, men siste update som dem hadde på sida si var; nero551042.exe 13,0 MB (13 658 378 byte)

Nå som dem har lansert 6.0 ser det ut som dem ikke bryr seg lengere om dem som hadde 5.0 eller 5.5 borsett enkelte med 5.5 kunne få oppdatere til 6.0 og helt til 6.5 kommer ut.

Lenke til kommentar

skal vi se:

hk: Abit NF7 S (versjon 2 elns)

nero: den som kom med brenneren (bundle) og på norsk (urk)

versjonen er, ifølge nero; 5.5.10.7 bundled

kan man laste ned oppdateringer til bundle versjoner? Om det er tilfelle, så prøver jeg det :)

*vente på flere hjelpende svar* :)

Lenke til kommentar

Det er hverken brenneren din eller Nero sin feil. Sannsynligvis er det IDE SW driverne til Nvidia som skaper problemer for deg. Når du installerte nForce driverne fikk du et valg om du ville installere disse. Mange opplever nettopp problemer med cd-brenning ved bruk av disse.

I den siste versjonen av nForce driverne har Nvidia erstattet SW driverne med standard Microsoft IDE drivere (som fungerer feilfritt). Du må gå til 'Control Panel' og avinstallere 'NVIDIA nForce drivers' i 'Add or remove programs'. Deretter rebooter du og trykker cancel på all meldinger om ny hardware som dukker opp. Til slutt installerer du disse:

Win2000/XP:

http://www.nvidia.com/object/nforce_udp_winxp_2.45

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...