g0ose Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Hei, jeg leter etter et RAID-kort med mulighet til 16 hardisker (trenger også kabler som passer), for bruk på en lagringserver. Om noen har litt info eller forslag om oppsettet eller RAID-kort, ville det ha vært meget flott. Setup: HK: ASUS P8B75-M LE CPU: Intel Celeron G540 NIC: HP NC375T RAM: Kingston ValueR 8GB SSD: OCZ Synapse Cache 128GB (for HDD) SSD: Samsung SSD 830 Series 256GB (OS) HDD: 16xWD Green 2TB Kabinett: RPC-3116 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Siden du skal bruke 2TB disker så får du tak i IBM BR10 billig. 2 av den vil gi deg 16 porter Lenke til kommentar
g0ose Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Blir litt problematisk med to kontrollere siden det er bare 2 stk PCI-16x på det valgte hovedkortet, og jeg hadde planer om å bruke en av dem til RAID-kortet og den andre til nettverkskortet. Forresten, hvordan type kabel må jeg bruke? Takker for svar uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå