me1 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 hei! jeg har en stoor fremføring på engelsk om William Shakespeare. oppgaven er at jeg skal snakke litt om hvem han var, hva han skrev, snakke litt om ett av stykkene og om det er mulig å kjenne seg igjen i noen av stykkene idag. helst svar på engelsk, men på norsk funker fint det også, men det viktigste er de tre siste punktene takk for alle svar. Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Utifra det lille jeg vet, så er det sikkert vanskelig å holde et foredrag spesifikt om Shakespeare, siden det er rykter som florerer om hvem han faktisk var. Du kan derfor også kanskje forsøke å belyse dette. Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Ang. disse rykter. 1. De har ingen betydning for kvaliteten av Shakespeares diktning 2. Belys dem gjerne, men ikke som sannhet. La de heller være en liten del av din fremføring og presenter dem som rykter. ikke sannhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå