DCG Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Du kan jo legge ut sju tall mellom 1 og 34 her så ser vi hvor nærme du er på lørdag... 7 tall greit det : 3 7 16 32 11 9 28 Tja, lørdagens resultat var 1, 3, 5, 10, 13, 14, 16. Så du hadde to rette, det hadde jeg og. Påstår du fremdeles at du treffer? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Lurer på hvor tilfeldige resulatene i lotto er... Jævla gøy da. Vant hele 90kr på lørdag, totalt sett et knusene tap. Endret 18. september 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Verste med lotto er at det som regel er eldgamle skrotter som vinner, og noen av de finner faen meg 1.premie flere ganger også. Å spille lotto er relativt billig, og det er som regel noen som vinner, så er jo greit å legge inn en bong hver helg. 2 Lenke til kommentar
DCG Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Lurer på hvor tilfeldige resulatene i lotto er... Jævla gøy da. Vant hele 90kr på lørdag, totalt sett et knusene tap. Det er like stor sannsynlig at et tall dukker opp som et annet. Husker jeg så et program en gang om akkurat dette, Norsk Tipping hadde ekstrem kontroll på kulene og det ble blant annet veid før hver trekning for å være helt sikker på at de er identiske. Lenke til kommentar
wizhl Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Du kan jo legge ut sju tall mellom 1 og 34 her så ser vi hvor nærme du er på lørdag... 7 tall greit det : 3 7 16 32 11 9 28 Tja, lørdagens resultat var 1, 3, 5, 10, 13, 14, 16. Så du hadde to rette, det hadde jeg og. Påstår du fremdeles at du treffer? ja, om jeg virkelig hadde spilt så hadde jeg vunnet. Lenke til kommentar
DCG Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Du kan jo legge ut sju tall mellom 1 og 34 her så ser vi hvor nærme du er på lørdag... 7 tall greit det : 3 7 16 32 11 9 28 Tja, lørdagens resultat var 1, 3, 5, 10, 13, 14, 16. Så du hadde to rette, det hadde jeg og. Påstår du fremdeles at du treffer? ja, om jeg virkelig hadde spilt så hadde jeg vunnet. To rette gir vel ingen gevinst? Jeg tror du må ha minst fire rette. Uansett, du var langt unna den riktige rekken, å treffe to av sju kan hvem som helst klare, jeg klarte det jo uten å påstå at jeg har noen evner.... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hvorfor skulle det at du hadde spillt penger på ekte ha noe å si? Når du gjetter summen på handlevognen med din far, gjetter du bare på utfallet, du spiller ikke på noen måte penger på det. Ergo blir det det samme som å gjette utfallet av lotto uten å spille. I tillegg har du mye større sannsynlighet for å vite hvor mye det blir fordi du vet circa hvor mye som ligger i handlevognen. Begynner å bli usikker på om dette er et realt forum-troll eller en tråd som skulle vært postet i OT-baren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå