Terje Solfugl Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Fakemåke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Liker nå de riktige bildene dine mye bedre, men det er morsomt og eksprimentere litt. Du har fått til et uttrykk som kan minne om tegning. :-) Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Det er artig og eksperimentere, men akkurat fuglebilder er som regel best i naturlig utførelse... :-) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Vet ikke om du leser på "gamle" bilder Synes godt du kan fortsette å eksprimentere i photoshop om det er noe du liker selv. Det er mange måter å se ting på og mange forskjellige mottakere. Kanhende du får økt interessen for fugler ytterligere ved å vekke interesse hos andre ved akkurat de bildene der? Ellers så synes jeg det forrige bildet som du eksprimenterte med var bedre. Det hadde noen stilige effekter med lyset i det. Tror det kan være lurt å legge ved originalbildene også. Med min fantasi så ser jeg for meg et bilde tilsvarende det forrige du "lekte litt med" men med motivet du hadde av deg selv og måken på skulderen nå for et eller to bilder sin. Ser dem for meg sammen på veggen - speilvendt. Tror det kunne vært stilig! Uansett tror jeg at litt eksprimentering åpner for mer kreativitet også når en vil ta "vanlige" bilder. Lykke til videre, uansett! Endret 11. september 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg