Gå til innhold

Mouse skates, hvor kan jeg få tak i det?


Tmz

Anbefalte innlegg

Husker fra tiden jeg spilte cs at det var veldig populært med slike mouse skates som man fester under musen for lavere friksjon. Nå er det en stund siden sist jeg har spilt noe særlig og har derfor ikke tatt meg bryet med å gå til innkjøp av nye.

 

Når har det seg slik at "museføttene" under musen er helt utslitt og det skraper mot musematta og tenkte da at det kunne vært greit med noen nye skates. Men når jeg dro innom elkjøp hadde de ingenting. Er dette noe som ikke er vanlig lenger? Eventuelt hvor kan jeg få tak i det i gjøvik området? Orker ikke bestille over nett..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med g400?

Den ser ihvertfall veldig lik ut, noen som har prøvd den? g500 så litt rar ut, men er vel kanskje bare en vanesak. Jeg har ikke noe bruk for masse knaper bortsett fra scroll og de knappene som er ved tommelen. Og de så litt mer klønete ut på g500 synes jeg.

 

Hadde egentlig vært greit med ny mus siden jeg bruker mus til laptopen på skolen og da er det jo greit å ha to. Men den g400 har slike keramiske føtter? Og det fungerer bra?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...