Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal skaffe meg ny telefon. Har en HTC Sensation XL. Gledet meg litt til IFA-messen for jeg håpet det skulle lanseres noe spennende på mobilfronten der.

Men jeg synes ikke det var noe særlig blikkfang på mobilfronten der? Var og småskuffa over HTC One serien.

Jeg er sterkt imot Apple og ikke videre begeristret for Samsung produkter, så iPhone 5 eller Samsung Galaxy SIII er ikke aktuelt.

 

Noen som vet om telefoner som kommer fremover som er verdt å vente på?

 

 

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen jeg velger den er at den har den nyeste versjonen av Android som er Jelly Bean, 4.1. Skjermen er stor (5,5 tommers). Beste skjermteknologien som finnes, Super Amoled HD. Har et utrolig bra batteri. Kanskje det beste. Nemlig 3100 mAh (S3 har så lite som 2100 mAh). Og har samme specsa som S3, med kanskje noen små unntak. Derfor går du for Note 2

Endret av olemann3
Lenke til kommentar

Grunnen jeg velger den er at den har den nyeste versjonen av Android som er Jelly Bean, 4.1. Skjermen er stor (5,5 tommers). Beste skjermteknologien som finnes, Super Amoled HD. Har et utrolig bra batteri. Kanskje det beste. Nemlig 3100 mAh (S3 har så lite som 2100 mAh). Og har samme specsa som S3, med kanskje noen små unntak. Derfor går du for Note 2

 

Bare for å pirke litt, så vil jeg gjerne påpeke at Motorola Razr Maxx har batteri på 3300mAh ;-)

 

Ellers går jeg å venter på 19. September for å se om det er noe hold i ryktene rundt One X plus. Om ikke bytter jeg min iPhone 4 mot en One X.

Endret av Cord
Lenke til kommentar

Grunnen jeg velger den er at den har den nyeste versjonen av Android som er Jelly Bean, 4.1. Skjermen er stor (5,5 tommers). Beste skjermteknologien som finnes, Super Amoled HD. Har et utrolig bra batteri. Kanskje det beste. Nemlig 3100 mAh (S3 har så lite som 2100 mAh). Og har samme specsa som S3, med kanskje noen små unntak. Derfor går du for Note 2

 

Bare for å pirke litt, så vil jeg gjerne påpeke at Motorola Razr Maxx har batteri på 3300mAh ;-)

 

Ellers går jeg å venter på 19. September for å se om det er noe hold i ryktene rundt One X plus. Om ikke bytter jeg min iPhone 4 mot en One X.

Men jeg har lest at en del folk sliter med app-krasj og at det er litt sånn småfeil og sånn her og der med Motorola-mobilene. Men dem skal også sette ned prisene på One-serien fordi dem selger ikke så godt av dem.
Lenke til kommentar

HTC One X, Galaxy S3, Galaxy Nexus og iPhone 4s er de desidert mest populære i vår bedrift.

 

Jeg ville ventet på Apple og HTC og sett hva som kommer i løpet av måneden.

 

Note 2 er altfor stor ift "vanlige" smarttelefoner, synes jeg.

 

Selv ble det en S3 når jeg ødela Nexusen min i forrige uke.

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Hva med Nokia 920 eller 820 da?

 

Hmm jeg er veldig skeptisk til dette. Telefonene ser annerledes ut ja, men jeg tror dette er det siste man hører fra Nokia. De er ikke inovative nok slik de var før i tiden. Der har andre produsenter overtaket.

Men hadde de satset på android med det designet de går for tidligere ville de kanskje overlevd.

 

Okey, da får jeg vente til 19. september å se. :) Synes designet på telefoner generelt har sagnert litt og det er få som kommer med noe nytt å spennende (foruten Nokia, men dog litt for sent).

 

Takker for svar så langt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...