bjaolrn Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Noen som vet om noen bra vannpiper? Eller nettsteder som selger vannpiper? Vannpipene på shangri la syns jeg er for dyre i forhold til størrelse. 1 Lenke til kommentar
bjaolrn Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Er everyonedoesit.com en trygg side å handle fra? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) TS: Her er en link til freakforum som kan være aktuell. Endret 12. september 2012 av Runar Fjernet sitat av slettet innlegg Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Anbefaler ikke vannpipe... bruk tørrbong så slipper du å få lungeemfysem. Vannpipe er ikke sunt. Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 med tørrbong så mener jeg altså en pipe med vannrett løp ut i fra brønnen. Da setter du pipen på flasken. Du brenner først et hull som skal være sjåken Så brenner du et lite hull til pipen Det er viktig at det blir 100% tett I starten så er det fint om du får et tjærelag inne i flaska slik at dritt som kommer i fra pipa setter seg fast inne i flaska eller så er det fint å sette den under høy luftfuktighet eller blåse ned if laska slik at det blir fuktig inni flaska. Da får du kun røyk og ikke noe rusk i munnen. Det er en fordel om du ikke bruker rist. Skaff deg et pipeverktøy så kan du stikke hull på kaka som kommer lykke til og røyk med måte!! : ) Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) med tørrbong så mener jeg altså en pipe med vannrett løp ut i fra brønnen. Da setter du pipen på flasken. Du brenner først et hull som skal være sjåken Så brenner du et lite hull til pipen Det er viktig at det blir 100% tett I starten så er det fint om du får et tjærelag inne i flaska slik at dritt som kommer i fra pipa setter seg fast inne i flaska eller så er det fint å sette den under høy luftfuktighet eller blåse ned if laska slik at det blir fuktig inni flaska. Da får du kun røyk og ikke noe rusk i munnen. Det er en fordel om du ikke bruker rist. Skaff deg et pipeverktøy så kan du stikke hull på kaka som kommer lykke til og røyk med måte!! : ) Er det farlig å røyke Shiazo i en vannpipe? Endret 12. september 2012 av bojalborg Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Selv om denne tråden ligger i OT-baren er det ikke fritt frem for spam, off-topic og andre tulleinnlegg. En håndfull innlegg har blitt slettet. Hold dere til emnet fra nå av, er dere snille.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering tas på privat melding eller i Klager på moderatoravgjørelser. Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Vet dere hvor man kan kjøpe vannpipe i Sverige? Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 med tørrbong så mener jeg altså en pipe med vannrett løp ut i fra brønnen. Da setter du pipen på flasken. Du brenner først et hull som skal være sjåken Så brenner du et lite hull til pipen Det er viktig at det blir 100% tett I starten så er det fint om du får et tjærelag inne i flaska slik at dritt som kommer i fra pipa setter seg fast inne i flaska eller så er det fint å sette den under høy luftfuktighet eller blåse ned if laska slik at det blir fuktig inni flaska. Da får du kun røyk og ikke noe rusk i munnen. Det er en fordel om du ikke bruker rist. Skaff deg et pipeverktøy så kan du stikke hull på kaka som kommer lykke til og røyk med måte!! : ) Er det farlig å røyke Shiazo i en vannpipe? Det vet jeg ikke fordi jeg vet ikke hva Shiazo er. Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Vet dere hvor man kan kjøpe vannpipe i Sverige? Det vet jeg ikke men dersom du er ved grensetraktene så har du sikkert sett at de har egne tobakksbutikker og de selger ofte vannpiper. Ellers så er det flere titalls jalla butikker i Oslo som har vannpiper men det er nok mange dårlige vannpiper rundt så ikke bli lurt. Mange er falske og jeg tror at mange vannpiper er laget for at de skal stå til pynt. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Kan anbefale http://www.smoking-hookah.com/ Raske til å sende, svarer på henvendelser, godt utvalg. Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 med tørrbong så mener jeg altså en pipe med vannrett løp ut i fra brønnen. Da setter du pipen på flasken. Du brenner først et hull som skal være sjåken Så brenner du et lite hull til pipen Det er viktig at det blir 100% tett I starten så er det fint om du får et tjærelag inne i flaska slik at dritt som kommer i fra pipa setter seg fast inne i flaska eller så er det fint å sette den under høy luftfuktighet eller blåse ned if laska slik at det blir fuktig inni flaska. Da får du kun røyk og ikke noe rusk i munnen. Det er en fordel om du ikke bruker rist. Skaff deg et pipeverktøy så kan du stikke hull på kaka som kommer lykke til og røyk med måte!! : ) Er det farlig å røyke Shiazo i en vannpipe? Det vet jeg ikke fordi jeg vet ikke hva Shiazo er. Shiazo er steiner med smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå