SiR0 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Vil du jobbe med testing av datakomponenter? Hardware.no søker nye frilansere Lenke til kommentar
The wibe Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Hadde vært drømmen det! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Akk, den som bare bodde i hovedstaden. 1 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Vil du jobbe med testing av datakomponenter? Hardware.no søker nye frilansere Hvor mange freelansere har dere i dag? Lenke til kommentar
mads Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Akk, den som bare bodde i hovedstaden. Tror ikke det er noe krav at du må bo i Oslo ;-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Må si jobben høres veldig fristende ut men 20% stilling ? Flytter ikke fra jobben jeg har nå til en stilling på bare 20% Nå bor jeg milevis fra hovedstaden men.. Sikkert flott jobb! Lenke til kommentar
RBW Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Hvor mange freelansere har dere i dag? Fem som jobber redaksjonelt inn mot HW.no. Dog inkluderer det hele spekteret. På komponent er det bare Sindre. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 er det noe krav at man må bo i Oslo? eller kan man jobbe hjemme-fra? Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 er det noe krav at man må bo i Oslo? eller kan man jobbe hjemme-fra? Jeg lurer egentlig på det samme. Det kunne vært veldig interessant, men siden jeg bor noen-og-femti mil fra Oslo blir det litt vel lang vei å pendle Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 er det noe krav at man må bo i Oslo? eller kan man jobbe hjemme-fra? Hei Det er en fordel om du bor i Oslo-området, men ikke et absolutt krav. Så lenge du er en sterk kandidat vil vi gjøre en helhetsvurdering. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Hmm. Føler jeg har lyst til å søke, men blir litt langt unna å pendle fra Gjøvik... EDIT: Og der var den grunnen borte. Jeg får sitte ned og skrive når jeg kommer hjem. :3 Endret 11. september 2012 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 "Er du alltids klar til å slå av en prat om størrelsen på L2 cache i Ivy Bridge-transistorene, eller den manglende TRIM-støtten for tredjeparts SSD-er i OS X Mountain Lion?" Når fikk transistorer cache? Dette er nytt for meg.. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 "Er du alltids klar til å slå av en prat om størrelsen på L2 cache i Ivy Bridge-transistorene, eller den manglende TRIM-støtten for tredjeparts SSD-er i OS X Mountain Lion?" Når fikk transistorer cache? Dette er nytt for meg.. Oi, der snek det seg med et ord som ikke skulle være der. Fikset nuh. Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 @SiR0: Hehe, det var det jeg tenkte meg ;-) Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg vil også være med er bare 15 tho, så blir nokk litt venting ja.. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 ... også var det dette med feilfri norsk. Jeg er også usikker på om smileys teller som "levende språk". Lenke til kommentar
Cowman the Wuzz Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 hvis det kan vente til nærmere sommerferien, så tar jeg gjerne lærlingtia mi hos dere! (IKT ftw) Lenke til kommentar
slacky Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Høres ut som en veldig gøyal stilling. Skulle gjerne hevet meg på, men begynner å bli utdatert (selv om jeg kjapt kunne tatt meg igjen). Tror rett og slett at det blir for mye å ta på meg når jeg allerede har rundt 9-10 timer arbeidsdag. Minst 30 timer pr. måned, pluss 100%-stilling med mye overtid. Drøyt. Jeg tør ikke satse på at det går bra Endret 27. september 2012 av warpie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå