Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bygge basskasse

Takkformeg

Anbefalte innlegg

Hey hå.. Jeg og en kompis skal til å støpe basskasse i glassfiber... Elementene står nå i en portet kasse med felles kammer.

vi har tenkt å støpe kassen slik at det kommer et element på hver side av skihullet i baksetene, slik at det går an å bruke det.

Vil det bli best trøkk med passasje slik at elementene har felles kammer eller har det lite å si ?

Hva vil bli annerledes om vi lager portet/lukket kasse ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du mener at du vil bruke skiluka for å få trykket ut i bilen? Hvilke elementer er det snakk om? Og hvorfor støpe i glassfiber, det er da enklere med mdf?

Jeg ville laget en portet kasse (hvis elementene liker det) med skråvegg slik at den passer inntil seteryggen. Jeg ville da montert den veggen som elementene skal i (skråveggen), 10-15cm inn i kassa og med elementene så nære hverandre som mulig, og gjerne med skillevegg i kassa, og refleksrørene opp i hatthylla. Sørg så for å få det helt tett mellom kasse og seterygg når du monterer kassa med elementene mot skihullet :)

Lenke til kommentar

Nei, skal støpe slik at jeg kan bruke skiluka :p

Er en subaru forester, så det å få lyden inn i bilen er null problem..

Skal bygge bakvegg som går langs setet, så skal det være utsparing slik at skiluken kan brukes, og ett element på hver side, også skal det på en måte flyte med interiøret, skal gjøre et forsøk på å få det til å se ut som noe annet enn en basskasse som bare er satt der liksom..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...