olebern67 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Skog Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
se# Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Dette er et bilde jeg har prøvd meg på flere ganger. Sikkert ikke samme sted, men det er noe med plantefeltskog som (ikke overraskende) gir en symmetrisk effekt og ganske åpen underskog. Likte bildet. Lenke til kommentar
olebern67 Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Tusen takk. Har sett mange veldig gode bilder av skog. Men synes ikke altid jeg får det like godt til. Mye av årsaken ligg også i skogen. Passe blanding av lys, skygge og mystikk i tillegg til symetriske linjer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-HuqV3tKM Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Fine linjer i bildet, men etter min smak er det kanskje litt for grønt på grener og stammer. Det er kanskje justert litt kontraster her? Ellers stilig med stokkene som bryter med de andre linjene nede til høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg