TST Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Gamer.no inngår samarbeid med Rad Crew om retrosending. Les hele saken Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Blir dere å laste den opp til iTunes? Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 RadCrew på Gamer.no? WHAT? Fantastisk. elsker Super Nintendo, gleder meg til neste episode allerede 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Hør, hør! Endelig en podcast verdt å høre på! 4 Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Blir dere å laste den opp til iTunes? Jepp, som beskrevet i saken :-) Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Blir dere å laste den opp til iTunes? Hei folkens! iTunes-feed finnes som en del av vår Rad Crew-feed. Ser også at MP3 filen ikke er komplett men inntil de fikser det kan dere bare søke på "Rad Crew" i tunes Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Og husk folkens, gi oss deres SNES-favoritter så snakker vi om den på neste episode! Og vi er mottakelige for forslag og input av alle typer! Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Nå har podkasten riktig lengde. Avspiller og lenke til iTunes-strøm er også på plass. Endret 10. september 2012 av TST Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Endelig kom nyheten. Lykke til Jostein og de andre i Rad Crew! Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Nå har podkasten riktig lengde. Avspiller og lenke til iTunes-strøm er også på plass. Hva med oss som ikke er lenket fast til Itunes, kan ikke vi abonnere på strømmen/RSSen? Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Nå har podkasten riktig lengde. Avspiller og lenke til iTunes-strøm er også på plass.Hva med oss som ikke er lenket fast til Itunes, kan ikke vi abonnere på strømmen/RSSen? RSS-feed er på Rad Crew sin hjemmeside som er lenket i artikkelen Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Føler jeg har gått glipp av myeee bra.. Fikk aldri prøvd SNES.... Skulle gjerne ha prøvd SNES, men er 98'... Så, jeg fikk aldri prøvd SNES.... Skulle gjerne ha prøvd det. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Føler jeg har gått glipp av myeee bra.. Fikk aldri prøvd SNES.... Skulle gjerne ha prøvd SNES, men er 98'... Så, jeg fikk aldri prøvd SNES.... Skulle gjerne ha prøvd det. Vi gir noen nyttige tips i denne episoden til hva som er den letteste måten å få spilt noen av disse klassikerne på i dag! Valget står ikke mellom emulering og ekte SNES-hardware, det finnes mange spill tilgjengelig på f.eks Wii Virtual Console Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Og husk folkens, gi oss deres SNES-favoritter så snakker vi om den på neste episode! Og vi er mottakelige for forslag og input av alle typer! Utrolig mange spill som er verdt nevnes. Men skal jeg bare trekke frem 1 tittel så vil jeg da si "Soulblazer". Meget innovativt eventyr/rpg som har gitt meg meget mye glede. Også i de siste årene Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Og husk folkens, gi oss deres SNES-favoritter så snakker vi om den på neste episode! Og vi er mottakelige for forslag og input av alle typer!Utrolig mange spill som er verdt nevnes. Men skal jeg bare trekke frem 1 tittel så vil jeg da si "Soulblazer". Meget innovativt eventyr/rpg som har gitt meg meget mye glede. Også i de siste årene Både Soulblazer og ActRaiser er kongespill. Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Og husk folkens, gi oss deres SNES-favoritter så snakker vi om den på neste episode! Og vi er mottakelige for forslag og input av alle typer! Ett av mine yndlingsspill som ikke har fått nok oppmerksomhet: (Soul Blader på Japansk) Det som er synd er at SquareEnix ikke har planer om å lansere det på Wii Virtual Console eller andre steder (jeg sendte dem en mail hvor jeg spurte pent om de kom til å gjøre det. De kom ikke med det vanlige "Ingen kommentar!", men skrev tilbake: "There are no current plans to transpose Soul Blazer on the Nintendo Wii, so we advise you to look for the cartridge and adapter on internet to get it. We appreciate your will to share your ideas and we will take into consideration your suggestions". Det er veldig vanskelig å få tak i PAL-versjonen... http://www.youtube.com/watch?v=LDwYsTHvfBI Endret 10. september 2012 av Stigtrix Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Soulblazer har jeg her, kanonbra spill Hvis man sitter med en Snes og ikke har testa det, så prøv å få kjøpt det. Fikk for noen år siden tak i et annet spill jeg husket godt fra barndommen, Pocky and Rocky, utrolig artig spill. Endret 10. september 2012 av Mwotm Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Stikker snart på trening. Da skal sendingen holde meg i farten iallefall en halvtime Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå