Psykake Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Noen som jobber på Elkjøp her? Saken er den at jeg kjøpte en tv av elkjøp for den nette sum av 3495,- i begynnelsen av august. Nå kom jeg over samme tv hos cdon til 2990,-. Den regelen med 30 dager åpent kjøp er overskredet, men jeg mener å huske at det var snakk om noe prisgaranti hos elkjøp, men det er det muligens slutt på? Ikke mye penger det er snakk om og det er jo min egen feil at jeg ikke sjekket bedre, men penger spart er penger spart Innspill? Endret 10. september 2012 av Psykake Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Spør Alastor, han tror jeg jobber på Elkjøp. Husker i hvert fall at det var en eller annen som nevnte i tråden at han var ansatt. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Google er din venn. "Vi har ingen prisgaranti i Elkjøp, men med 30 dager åpent kjøp kan du komme tilbake med varen om du finner den billigere noe annet sted." Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Noen som jobber i Elkjøp her? Saken er den at jeg kjøpte en tv av elkjøp for den nette sum av 3495,- i begynnelsen av august. Nå kom jeg over samme tv hos cdon til 2990,-. Den regelen med 30 dager åpent kjøp er overskredet, men jeg mener å huske at det var snakk om noe prisgaranti hos elkjøp, men det er det muligens slutt på? Ikke mye penger det er snakk om og det er jo min egen feil at jeg ikke sjekket bedre, men hvis penger spart er penger spart Innspill? Etter hva jeg veit så har de ikke prisgaranti lenger. De har 30 dagers returrett og møter som regel prisen. Men det er kun innenfor 30 dager. Men det var ett eller annet lov som sa de ikke kunne si de hadde prisgaranti lenger De har møtt prisen på meg mange ganger hvertfall Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Ville ikke frakten overskride det "tapte beløpet"? Nå vet jeg ikke hvilken TV det er snakk om, men per CDON sine vilkår under frakt: " 5. Frakt Når du handler hos CDON.COM tilkommer det en fraktkostnad. Kostnaden baseres på den fraktklassen produktet tilhører. Det finnes for øyeblikket fire ulike fraktklasser. Hvilken fraktavgift den respektive fraktklassen innebærer fremgår i tabellen under: Fraktklasse A kr 29 Fraktklasse B kr 49 Fraktklasse C kr 79 Fraktklasse D kr 199 Fraktklasse E kr 399 Fraktklasse F kr 799" Vil jo tro at en TV ligger i klasse E eller F. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Ja du sier noe. Men frakten har vel ingenting si på selve utsalgsprisen. Og jeg sjekket opp en like stor TV 40 LED-TV Samsung UE40ES5505KXXE Leveres av: Frakt fra CDON.COM 199 kr Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Frakten har svært mye å si jo, den reelle differansen er jo på 300 kr siden du må betale 200 kr i frakt. Du har nok ingenting å gå på her desverre, 1. 30 dager er overskredet - alene grunn nok i seg selv. 2. Prisdifferansen er liten, elektrokjedene matcher sjeldent nettpriser, og har ingen prisgaranti - de matcher hvis de kan/god kundebehandling. Endret 10. september 2012 av MrLG Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Ok. Var det jeg tenkte. Takk for svar! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Bestilte selv en 32" tv fra CDON i fjor sommer, kostet 29kr i frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå