tunefish Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Virker mest logisk å velge kobber-shims siden den sies å hjelpe på varmeoverføringen. Men har oxo lest at den kan lage kortslutning og annet drit fordi den er strømførende?! So... I'm asking... Hva velger jeg? Prisen er jo nesten lik oxo... Lenke til kommentar
Rage Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Du velger anodisert. Disse leder ikke strøm! Har en slik selv, blå (litt fancy farge), den funker fint! Tempen sank og litt :smile: -Rage Lenke til kommentar
moda1701 Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Quote: On 2002-02-11 15:48, tunefish skrev:Virker mest logisk å velge kobber-shims siden den sies å hjelpe på varmeoverføringen.Men har oxo lest at den kan lage kortslutning og annet drit fordi den er strømførende?!So... I'm asking...Hva velger jeg?Prisen er jo nesten lik oxo... Jeg ville ikke brukt kobber-shims. Har selv brent en cpu PGA kortslutning med shimsen. (Det var jo bare en AMD 1,33 GHz da den kosta 2600) :sad: Mvh Morten Dahl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå