Pydien Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Hei Kjøpte en pc skjerm på ebay fra sør korea. Under tracking på fedex sin side så kom denne opp da den var annkommet gardemoen: Clearance delay - Import Shipment requires importer's registration/identification number for clearance. (Examples include EIN, SSN, VAT, GST, RFC, etc.) Noen andre som har erfaring med dette? Må jeg ta kontakt med tollvesenet og gi personnummer eller er dette noe som de skaffer selv? Beklager hvis dette er i feil forum. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Hvis du vil ha den fort, ville jeg tatt kontakt. Ellers er det ikke godt å si hvor lang tid det kan ta. Du skal dog egentlig ikke måtte gjøre noe selv. Catleap? Vurderte det selv, men turde ikke... Opptil 130(?)Hz, og den oppløsningen på en IPS er ikke verst. Endret 10. september 2012 av hlnd Lenke til kommentar
Pydien Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Jepp er en catleap, får vel ta en telefon da regner jeg med. Takk for svar Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Å kjøpe slike produkter fra utlandet kan ende opp med å bli avsindig dyrt hvis produktet ryker og må sendes på rep da du må betale frakt begge veier samt at du kun får den garantien avsenderlandet har. I Norge har vi 5 års reklamasjonsrett som strengt tatt er gull verdt. Lenke til kommentar
Pydien Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Vel føler det er verdt risken når man får en slik skjerm for 2000kr. Er den skadet så får det heller være. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Det er ikke verdt det hvis skjermen ryker eller er skadet i transport. Komplisert elektronikk er ikke lønnsomt å kjøpe fra utlandet såfremt leverandøren ikke tilbyr globale serviceavtaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå