Lurerisk Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Hei! Jeg skal kjøpe videokamera til kjæresten min i julegave og har sett meg ut 3 forskjellige kamera som jeg tror sånn noenlunde bra! :-) Problemet er at jeg greier ikke velge hvilket som er best å kjøpe! Noen som kan hjelpe meg med et valg, evt liste opp hva som er bra og dårlig med hvert kamera? Her er de utvalgte: http://www.netonnet....btnCompare.y=11 Håper virkelig noen kan hjelpe meg med dette! :-) Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Betydningen av vidvinkel er undervurdert, Sony -CX570 ville jeg velge av en enkel grunn, den har størst vidvinkel. Alle videokameraene gir deg gode bilder/film i normalt lys, ute og inne. Ved lite lys blir kvaliteten dårligere,( her er muligens Canon kameraet det beste valget ) kontrasten blir høyere og mere støy i filmen. Brukervennligheten kan jeg ikke si så mye om annet enn at kameraene styres via den lille skjermen i div. menyer. Normalt skal det være slik at selv far forstår det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå