Gå til innhold

Akersmic & leveringstid

Anbefalte innlegg

Bestillte Planetside fra Akersmic for akkurat 2 uker siden. Produktet har enda ikke kommet i postkassen. Jeg har fått kvitering fra Akersmic ay produktet er sendt og at det kan ta opp mot 1-2 uker.

Er det noen andre som har erfaring med lang leveringstid fra Akersmic?

Selv har jeg opplevd mye tull hos Akersmic, deriblant har jeg bestillt en del cd'r derifra. En gang fikk jeg kun et cover, sendte derifor coveret tilbake og fikk ikke en nye cd tilbake. Fikk bare en purring, ringte derfor til dem og klagde. Det som skjedde var at jeg fikk en inkasso varsel. Ringte de igjen og klagde og fikk dermed 2 cd'r. Sendte derfor den ene tilbake. Det som skjedde da ar at jeg fikk en ny purring. Hva tenkte jeg. Ringte derfor til Akersmic og kjefta de huden full + at jeg sendte kvitteringfor at jeg hadde betalt for endte gang. Det som skjedde da var at jeg fikk beskjed om at jeg ikke får betale med postoppkrav lengre. :lol: Hvorfor skal jeg straffes pga Akersmic gjør en feil??? Bestemte meg derfor for å aldri benytte meg av Akersmic igjen, helt til jeg for 3 uker siden fikk beskjed av en kammerat at han hadde bestillt to dvd'r og fikk de to dager senere. Nå har jeg altså bestillt planetside, ikke med postoppkrav for det går ikke (Sperret) :lol: , betalte med VISA, men kommer planetside snart eller??? Jævla møkka sjappe!

Tilbake til spørsmålet mitt:

Er det noen andre som har erfaring med lang leveringstid fra Akersmic?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, jeg sier bare: aldri bestill fra Akers Mic!

Alle jeg kjenner har hatt kluss med Akers.,,,

Sen levering, opptil 2mnd!, fakturering i ettertid av ting som allerede er betalt, folk som ikke har peiling og elendig service..

Har du vett, kanseller,, men antakelig sender de deg varen likevel og krever betaling.., sender du den i retur vil de påstå du ikke har retunert den, kreve betaling likevel og gå til inkasso,, lell om du har kvittering fra bank og posten.

Snakker av erfaring, så ALDRI, bruk AkersMic.. veffal ikke web..

Har du skikkelig uflaks blir du Anmeldt, som brodern ble.

Med bankutskrifter og posten som bevis, kan 3 dvd'r bli et sant helvete...

Watch your mouseclick, 666 the Akers Mic...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...