Licht Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Sjølvsagt er det ein glipp. Ein glipp som, av alle årsakene eg har forklart til det keisamelege no, eg synest reflekterer dårleg på journalisten og burde vert handsama annleis. Korleis du vel å reagere på same glipp (eller i ditt fall, å oversjå han for så å drive litt misforstått whiteknighting), derimot, er opp til deg. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Snart på tide at noen moderatorer kommer inn og kaster advarsler litt øst og vest her nå. Når det bare er to stykker som diskuterer noe andre finner helt uinteressant, kan det nesten like greit tas over PM. Endret 18. september 2012 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Kanskje like greitt å sette strek her, ja. Om Sthusby har lyst til å halde fram, så er eg tilgjengeleg på PM. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Sjølvsagt er det ein glipp. Ein glipp som, av alle årsakene eg har forklart til det keisamelege no, eg synest reflekterer dårleg på journalisten og burde vert handsama annleis. Korleis du vel å reagere på same glipp (eller i ditt fall, å oversjå han for så å drive litt misforstått whiteknighting), derimot, er opp til deg. Må du slutte å drite deg ut. Innse at det aldri ble gjort noen feil. Bare fordi du åpenbart er ute etter konflikt en hver plass du kan finne det, betyr det ikke at du har rett. Men er vel som å prate til en stein eller en blokk med is. Du er vel av typen som synes Dragon Age 2 er et dålrig spill også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå