Gå til innhold

Drep drager og bygg borger i Ubisoft Montréals nyeste (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, snarare liker eg å utfordre Gamer sine journalistar når eg synest dei ikkje går riktig fram, noko dei har for vane å sette pris på at lesarar gjer. Igjen, du har ikkje fasiten.

Jeg har fasiteten. Virkelig. Det har ikke skjedd noe kritikkverdig her. Ingen feil er blitt gjort. Det er det rett og slett på tide at du innser. :)

Lenke til kommentar

Det kjem nok ikkje til å skje, sidan eg ikkje er heilt samd med deg i det. :)

Stubborn and ardent clinging to one's opinion is the best proof of stupidity.

Treffande ord, særleg med tanke på at eg for lengst har godtatt di meining, og no berre venter i andelaus spaning på at du i tur skal godta mi.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det kjem nok ikkje til å skje, sidan eg ikkje er heilt samd med deg i det. :)

Stubborn and ardent clinging to one's opinion is the best proof of stupidity.

Treffande ord, særleg med tanke på at eg for lengst har godtatt di meining, og no berre venter i andelaus spaning på at du i tur skal godta mi.

Er ikke en meing. Er jo fakta. Flott comeback forøvrig. "Sjæl ass". Du viser klasse må jeg si.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det er ikkje fakta, vi har to ulike oppfattingar av ei hending. Eg har for lengst presentert kvifor eg ser det sånn som eg gjer, du er usamd, og det er heilt ok for meg - det ser ikkje ut til at du har tenkt å endre meining. Viss du no kan slå deg til ro med at eg har ei anna meining enn deg - og at du neppe kjem til å endre mi, heller - så er vi omsider ferdige her.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det er ikkje fakta, vi har to ulike oppfattingar av ei hending. Eg har for lengst presentert kvifor eg ser det sånn som eg gjer, du er usamd, og det er heilt ok for meg - det ser ikkje ut til at du har tenkt å endre meining. Viss du no kan slå deg til ro med at eg har ei anna meining enn deg - og at du neppe kjem til å endre mi, heller - så er vi omsider ferdige her.

Oslo er landets største by. Det er et fakta.

Den nåværende amerikanske presidenten heter Barrack Obama. Det er fakta.

Artikkelforfatter har ikke gjort noe kritikkverdig. Det er fakta.

Gir meg ikke på sistnevnte før begge de to førstnevnte ikke lengre er fakta. Du tar feil. Innse det. Virkelig på tide at det begynner å gå opp et lys for deg nå.

Lenke til kommentar

Kvifor trur du at dette kan samanliknast med noko som er enkelt, statistisk verifiserbart? Nummer to rota du for øvrig til sjølv med å stave det feil - men òg om det var rett ville samanlikninga vore like dårleg som den første, då inga av dei døma har tolkingsrom, noko dette har. Ganske vesentleg skilnad.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kvifor trur du at dette kan samanliknast med noko som er enkelt, statistisk verifiserbart? Nummer to rota du for øvrig til sjølv med å stave det feil - men òg om det var rett ville samanlikninga vore like dårleg som den første, då inga av dei døma har tolkingsrom, noko dette har. Ganske vesentleg skilnad.

Dessverre har du feil. Det er ikke rom for tolkning i denne sammenhengen. Er ikke noe å diskutere. Du tar bare veldig, veldig, veldig feil. Får håpe at du en dag innser det. Er ganske flaut for deg i grunn.

Lenke til kommentar

Du kan gjerne få prøve igen å forklare kvifor det ikkje er noko tolkingsrom her og korleis det har seg at eg har så veldig, veldig, veldig feil.

Han har gjort jobben sin. Han oppdarte nyhetssaken som har som formål å informere. Dette er ikke en kommentar. Han forsvarer ikke utvikler på noen måte. Svaret han gå på en kommentar var for å opplyse om at han har gjort en endring i artikkelen. Du er virkelig treig du. :)

Endret av sthusby
Lenke til kommentar

Alt det der er fint, problemet er framleis konteksten utviklarsitatet kjem frå, og kor kategorisk han var i å forsøke å tilbakevise sjølv ein veldig laus mistanke om at ikkje vert optimal. Du kan gjerne sjølv sjå det som uproblematisk, det medfører korkje at det brått ikkje lenger er naturleg for meg å sjå det som problematisk frå ein journalistisk ståstad, eller at di oppfatning er den einaste.

Lenke til kommentar

Alt det der er fint, problemet er framleis konteksten utviklarsitatet kjem frå, og kor kategorisk han var i å forsøke å tilbakevise sjølv ein veldig laus mistanke om at ikkje vert optimal. Du kan gjerne sjølv sjå det som uproblematisk, det medfører korkje at det brått ikkje lenger er naturleg for meg å sjå det som problematisk frå ein journalistisk ståstad, eller at di oppfatning er den einaste.

Min oppfatning er den eneste riktige her. Ikke vær en konspirasjonsteoretiker. Artikkelforfatter har ikke noe annet formål enn å formidle hva som ble sagt. Han gjør altså jobben sin. Makan til problemer du har med å fatte dette da.

Lenke til kommentar

Kor er konspirasjonen? Eg trur ikkje eg har antyda at det finst ein usynleg hand som trekk i trådane her, problemet er mykje meir nærliggande enn som så.

Du tror jo åpenbart artikkelforfatter har en agenda. Han er jo manipulert av utgiveren/utvikleren til å spre deres budskap helt ukritisk.

Siden det kan være vanskelig å lese sarkasme, vil jeg understreke at det absolutt er det. Han gjør jobben sin. Han rapporterer nyheter i en nyhetssak. Ikke noe å klage på. Ikke engang for deg.

Lenke til kommentar

Får litt inntrykk av at du ikkje heilt tar innover deg det eg skriv, for dette sa du i stad òg - tilsynelatande utan å vurdere mi oppfatting.

Dei fleste journalistiske glippar kjem nok snarere frå at ein er utenksam i augneblink, enn frå nokon medvite agenda (eller ønskje om å framstå gavmildt naiv).

Lenke til kommentar

Får litt inntrykk av at du ikkje heilt tar innover deg det eg skriv, for dette sa du i stad òg - tilsynelatande utan å vurdere mi oppfatting.

Dei fleste journalistiske glippar kjem nok snarere frå at ein er utenksam i augneblink, enn frå nokon medvite agenda (eller ønskje om å framstå gavmildt naiv).

Er ikke noen glipp. Kan dette være så vanskelig å forstå? Han har ikke gjort noe feil. Selvfølgelig tar jeg ikke innover meg noe som er feil. Om noen hadde fortalt meg at jorden er flat, ville jeg ikke godtatt det som en subjektiv mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...