Bjerknez Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Starter denne lille personlige miniatyrutfordringen hvor poenget er å poste et bilde for hver dag fra og med i dag t.o.m fredag. Er i Sogn i jobbsammenheng så det blir mer eller mindre uhøytidelige bilder jeg ser langs veien. Denne uken har det meldt mye regn i følge yr.no, så en viss tristhet vil jeg nok tro bildene vil få. Mitt første bilde vil bli lagt inn i løpet av ettermiddagen i dag Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Her er dagens bilder. Kanskje noen som ser hvor bildene er fra? Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Joda, jeg ser hvordan du kom inn i fylket. Og ja det er meldt betydelige nedbørs mengder, så god kamera med god vær tetting er å foretrekke. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Nåja, jeg beveger meg ikke så veldig mye ute i regnet med kameraet De to siste bildene er tatt på fergen. Det ene bildet gjennom frontruten og det andre ut av sideruten. De første bildet derimot er tatt utendørs Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Her er dagens noe middelmådige bidrag: Noen som ser hvor det er? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 Her er dagens to bidrag: Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 Var veldig sent hjemme i går, så fikk ikke lagt ut bildet, men jeg legger det ut nå Da var det over og ut for denne gang Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 Edit: Ser at jeg helt har glemt å legge inn et bilde tatt den 13.sept. Går litt fort i svingene her merker jeg, men her er det: DA... kan utfordringen avsluttes og kalles "fullført" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå