Harald Gjerholm Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 På enga Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Flott egentlig da, at naboer bryr seg litt Og sikkert litt artig etterpå, når dere fikk betraktet situasjonen fra begges `ståsteder` :) Flott motiv synes jeg. Nydelige `blomster` og nydelig sarte farger. Dus og rolig bakgrunn. Skulle jeg personlig ønske noe mer, måtte det event. være litt mer dybdeskarphet, slik at de fremste `blomstene` også kom i fokus, men dette er vel mere pirk og egentlig en personlig smaksak Endret 10. september 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Mange takk. Jeg brukte største blender for å oppnå liten dybdeskarphet for å få difushet innover i bildet og det blir jo et kompromiss hvor jeg plasserer fokus puntet. Her har jeg valgt en melleomting. Kunne jo brukt mindre blender men det er vanskelig å si om det totalt hadde blitt bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg